11:05:18 28.03.2024
Stiri

Pasionaţii de vacanţă pe yacht şi de turismul food&wine

Reportaj 24.04.2016 20:00 Vizualizări2345 Autor: Ziarul National


Pasionaţii de vacanţă pe yacht şi de turismul food&wine sursa: mediafax.ro

În societatea actuală, vizitarea altor ţări a devenit accesibilă unui număr din ce în ce mai mare de persoane, iar specialiştii în turism afirmă că şi pretenţiile românilor au crescut considerabil în ultimii ani, fiind la mare căutare turismul tematic şi solicitările pentru oferte personalizate.

După ce a sondat preferinţele românilor în materie de turism, Alice Udrea , specialist în turism, afirmă că, în percepţia românilor, vacanţa înseamnă mult mai mult decât rezervarea unui bilet de avion, cameră de hotel, maşină închiriată, bilete la anumite obiective turistice sau un tur ghidat. Specialistul consideră că românii au devenit din ce în ce mai pretenţioşi, încât nu mai doresc să cumpere o simplă vacanţă – cu tot ce implică ea din punct de vedere organizatoric, ci doresc să cumpere experienţe unice, conforme cu interesele lor, astfel încat unele agentii de turism şi-au repliat portofoliul de oferte către vacanţele tematice.

Românii, tot mai pasionaţi de vacanţe pe yacht, de petreceri în staţiuni exotice şi de turismul food&wine

Specialistul în turism afirmă că există, în portofoliul său de clienţi, persoane pasionate de maşini şi care îşi doresc să viziteze marile fabrici auto din Europa, cum ar fi fabrica şi muzeul Ferrari din Modena-Marenello sau BMW din Munchen.

„Pentru fiecare domeniu de interes sau hobby al clientului, specialiştii în turism trebuie să fie mereu la curent cu marile evenimente la nivel mondial şi să aibă deja încheiate parteneriate cu organizatorii. Poate fi chiar foarte dificil să gaseşti şi să rezervi bilete la un mare eveniment, iar ulterior să le înglobezi într-un pachet turistic, dar prin astfel de pachete de turism tematic, clientul dispune nu doar de organizarea de bază a vacanţei (bilete de avion, cazare şi masă), ci şi de activităţi pentru care acesta a ales o anumită destinaţie, şi nu în alta, într-o anumită perioadă de timp”.

Printre altele, turiştii români au început să aleagă Parisul sau Budapesta, nu doar pentru obiectivele turistice clasice, dar mai ales pentru gastronomie sau vin, cu tururi şi degustrari la cele mai renumite domenii şi crame din lume, cum ar fi cele din regiunea Champagne sau Tokaj. De asemenea, foarte populare printre turiştii români au devenit vacanţele şi petrecerile pe yacht, în zone precum: Grecia, Italia, Malta, Croaţia sau destinaţii exotice precum Thailanda.

Standardele românilor în materie de turism au crescut în ultima perioadă, aceştia dorind informaţii cât mai detaliate, încă de la început, cu privire la reputaţia locaţiei de cazare, cerându-ne o listă de review-uri, informaţii despre traseu şi durata lui, despre activităţile conforme cu interesele lor declarate, sugestii de restaurante, un meniu în funcţie de preferinţe, lista cu obiective turistice de vizitat şi chiar rezervarea de bilete pentru acele obiective. S-a creat o adevărată cultură a turismului printre români şi turismul tematic este la mare căutare începând cu 2016”, conchide specialistul.

sursa: mediafax.ro


Stiri relevante

Parteneri
Descoperă
Punct de vedere NAȚIONAL
25.03.2024 09:14 Nicolae Negru Nicolae Negru // Putin căzut de pe ca...

22.03.2024 09:05 Nicolae Negru Nicolae Negru // De ce ideea referend...

18.03.2024 09:13 Nicolae Negru Nicolae Negru // Putin și Rusia ca bo...

Promo
Abonament
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri
Recomandat
Sondaj
Sunteți de-acord ca referendumul constituțional privind aderarea R. Moldova la Uniunea Europeană să fie organizat în aceeași zi cu alegerile prezidențiale din anul curent?
Prietenii noștri

Widget cu noutăți la tine pe site

Ziarul Național 2013-2024. Toate drepturile sunt rezervate

Despre noi Publicitate News widget RSS Contacte Developed by WebConsulting.md