Facebook oferă companiilor posibilitatea de a interacționa pe serviciul Messenger cu clienții lor

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Compania Facebook a prezentat marți o nouă funcție a serviciului de mesagerie online Messenger, care va permite de acum înainte companiilor să interacționeze direct cu clienții lor pe platforma de comunicare, scrie Agerpres.

Serviciul de mesagerie Messenger, care este folosit de obicei de utilizatori pentru a comunica cu rudele sau cu prietenii, oferă astfel clienților oportunitatea de a interacționa cu anumite companii prin intermediul asistenților virtuali controlați de programe de calculator, denumiți în limba engleză „bots”. Această nouă posibilitate de comunicare este văzută deopotrivă ca o metodă potențială de a genera venituri pentru companii dar și pentru cei de la Facebook.

Șeful Facebook Mark Zuckerberg a făcut o demonstrație despre cum poate fi folosită noua funcție pentru a cumpăra flori de pe un portal de profil sau pentru a fi avertizat despre un nou articol pe portalul online al CNN.

Tot mai mulți actori importanți din industria tehnologică pariază pe utilizarea „bots”-ilor în serviciile de mesagerie online, progresul inteligenței artificiale permițând folosirea acestora mult mai interactiv, ajungând chiar până la simularea unei conversații cu o ființă umană, scrie AFP.

În cazul de față al rețelei Facebook, acești „bots” vor fi capabili să trimită sau să primească prin intermediul Messenger texte, dar și imagini sau alt tip de conținut.

Aplicația Messenger are deja peste 900 de milioane de utilizatori. Cei de la Facebook mai dețin și aplicația de mesagerie WhatsApp, care are peste 1 miliard de utilizatori. Prin cele două platforme sunt trimise zilnic mai mult de 60 de miliarde de mesaje, în timp ce mesajele text de tip SMS trimise zilnic sunt de trei ori mai puține, conform DPA.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...