Primul studiu a fost realizat! Cum va fi construit gazoductul Ungheni-Chișinău
Experții companiei „Fichtner GmbH & Co.KG”, contractată de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare pentru a efectua studiul de evaluare a impactului social și de mediu al construcției gazoductului Ungheni-Iași, au prezentat primul raport.
Potrivit documentului, magistrala va fi construită astfel încât să reducă impactul asupra mediului (apei, solului, pădurilor) și populației (construcțiilor, terenurilor private), iar dacă proprietarii de terenuri sunt afectați de proiect, să fie despăgubiți în conformitate cu legislația națională și cerințele internaționale.
Gazoductul Ungheni-Chișinău urmează să fie construit sub pământ și va avea o lungime de circa 120 km. Acesta va traversa raionalele Ungheni, Călărași, Strășeni și Chișinău.
În afară de gazoduct, va fi construită și altă infrastructură subterană: cinci stații cu supape bloc, două stații de reglare a presiunii gazelor, precum și șase stații pigging.
Pasul următor este aprobarea studiului de fezabilitate de către Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare și Banca Europeană de Investiții, după care vor demara procedurile de elaborare a documentelor de proiect.
Cei care vor submina democrația și independența R. Moldova, MONITORIZAȚI în continuare de SUA. „Statele Unite ale Americii sunt cei mai importanți parteneri ai R. Moldova atunci când vorbim de sancțiuni”
„Timpuri pe care nu le-a vrut Dumnezeu”: O expoziție dedicată foametei organizate de sovietici în Basarabia și filmul „Omorâți prin înfometare”, la Muzeul Național de Etnografie și Istorie Naturală din Chișinău
Autoritățile R. Moldova, ajutate de 14 Înalți Consilieri UE în procesul de reforme și de integrare europeană: Jumătate dintre aceștia sunt din România