(DOC) Publicitatea stradală generează venituri de milioane de lei; AAP vine cu o scrisoare către Chirtoacă

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Asociația Agențiilor de Publicitate (AAPM) vine cu o scrisoare deschisă către primarul Chișinăului, Dorin Chirtoacă, în care solicită păstrarea publicității stradale.

Semnatarii scrisorii spun că reclama aduce venituri de milioane de lei și cer primarului să nu demonteze panourile publicitare, deoarece agențiile de publicitate prezente pe piață vor avea de suferit dacă vor fi luate măsurile menționate de Chirtoacă.

Vânzările în domeniul publicității stradale constituie anual circa 100 milioane lei, iar agenţii economici din acest domeniu plătesc în bugetul de stat sub formă de TVA circa 16 milioane de lei. 7 milioane de lei se achită la capitolul impozit pe venit, se arată în scrisoare.

„Suma estimativă a investiţiilor agenţiilor de publicitate stradală este de circa 12 milioane de euro, care echivalează cu circa 240 milioane de lei. Companiile de tipar outdoor au vânzări anuale de circa 12 milioane de lei, iar aceasta înseamnă TVA şi impozit pe venit la bugetul de stat în valoare de circa 5 milioane de lei. Valoarea totală a taxelor şi impozitelor achitate de agenţiile de publicitate stradală e aproximativ 60 milioane de lei pe an. Astfel, în mod cumulativ, taxele și impozitele provenite din tipar și publicitate stradală se ridică la 65 milioane de lei pe an”, se arată în scrisoarea AAP.

Vedeți mai jos scrisoarea integrală a AAP.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...