Pentru cea mai mare parte a internauţilor, ideea de Google este sinonimă cu prima pagină a motorului de căutare. Exceptând ocazionalele Google Doodles, aceasta este perfectă prin simplitate. Pe lângă căsuţa de căutare, sigla companiei şi cele două butoane, nu prea mai include mare lucru. Această practică este în contradicţie cu ceea ce fac cei de la Yahoo sau Bing, care v-au obişnuit cu un pic mai mult conţinut informativ pe prima pagină.

Din păcate sau din fericire, situaţia s-ar putea schimba şi în cazul Google. Un număr semnificativ de utilizatori ai motorului de căutare pe mobil au început să se lovească de pagina principală capturată mai jos. Spre deosebire de una uzuală, aceasta include micul cadou din partea de jos a ecranului. Acesta reprezintă în egală măsură o reclamă şi o scurtătură către liste cu aplicaţiile de mobil create de inginerii companiei. În funcţie de sistemul de operare al telefonului vostru, veţi întâmpina lista cu aplicaţii de iOS sau Android.

Pentru iOS, de exemplu, o platformă concurentă de altfel, Google oferă la această oră nu mai puţin de 62 de aplicaţii de o varietate surprinzătoare. Începând cu Gmail sau YouTube, gigantul american vă oferă şi unelte pentru creat conţinut, editat documente sau analizat performanţa site-ului vostru. Mai rămâne să vedem dacă cei de la Google îşi vor face un obicei din a vă oferi mai multe informaţii relevante sau reclame pe prima pagină.