O nouă schimbare importantă pe Facebook

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

După ce a dezvoltat funcţia de evenimente, prin care utilizatorii creau un eveniment şi trimiteau invitaţii către alte persoane, Facebook ridică şi mai mult ştacheta şi creează un întreg sistem de filtrare al evenimentelor potrivite pentru fiecare persoană.

Începând de astăzi, utilizatorii iOS vor beneficia de o experienţă îmbunătăţită în ceea ce priveşte căutarea evenimentelor. Acum, în loc să primeşti o sugestie pentru un eveniment cu o anumită dată, poţi specifica tipul de eveniment de care eşti interesat, cât şi data când ai vrea să participi, potrivit noobz.ro.

În plus, sunt disponibile şi sugestii de categorii precum Muzică, Bistro, Viaţă de noapte, Sport şi Fitness, Artă, Comunitate, Film, etc. În funcţie de categoria pentru care optezi, Facebook îţi va sugera mai multe evenimente disponibile care se încadrează în cerinţele tale. Aceste opţiuni pot fi clasificate şi în funcţie de data şi locaţia unde se desfăşoară.

Facebook doreşte să găsească evenimentul potrivit utilizatorului. În prezent, toate platformele de vânzare a biletelor se concentrează prea mult pe vânzare şi prea puţin pe nevoile utilizatorilor.

Cu ajutorul cunoştinţelor pe care Facebook le are despre utilizatori, dar şi a interesului limitat în ceea ce priveşte latura financiară, aplicaţia te ghidează la evenimentul potrivit ţie.

Această nouă funcţionalitate de sugestie a unor evenimente este primul pas în această direcţie. Funcţionalitatea este o iniţiativă foarte bună, iar faptul că Facebook investeşte în direcţia de socializare a utilizatorilor „offline” nu poate fi decât un semnal că dincolo de componenta financiară Facebook doreşte şi consolidarea prieteniilor în viaţa reală nu numai prin intermediul platformei de socializare.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...