(foto) Noul crossover electric Renault Megane are deja o caroserie. Iată cum ar putea arăta

Renault va prezenta un nou crossover numit Megane în această vară. Auto Express notează că va fi construit pe baza conceptului Megane eVision, în timp ce mașina electrică de serie va păstra noile baterii ultra-subțiri și va putea parcurge cel puțin 450 de kilometri fără reîncărcare.

Versiunea electrică a modelului all-terrain Megane se va baza pe platforma CMF-EV și va fi prima mașină electrică a Renault dintr-o nouă generaţie de modele, bazată pe această arhitectură (Nissan Ariya tot o foloseşte).

Se așteaptă ca în echipare standard să se aleagă cu acelaşi sistem de propulsie care a fost arătat pe concept – un singur motor electric pe puntea față cu 217 CP şi 300 Nm de cuplu. Prototipul s-a anunţat şi cu un timp de acceleraţie 0-100 de km/h în mai puţin de 8.0 secunde.

La începutul vânzărilor, Megane-ul electric va fi echipat cu o singură opţiune de baterie cu o capacitate de 60 kWh şi va păstra pachetele ultra-subțiri cu o grosime de numai 11 centimetri, similare fiind puse pe concept. Utilizarea lor va spori spațiul interior, va permite realizarea unor console mici pentru ca roţile să fie poziţionate cât mai aproape de cele patru colţuri are caroseriei, plus o autonomie decentă pentru o utilizare confortabilă în zonele urbane, cel puţin.

Mai târziu s-ar putea alege cu o baterie de 87 kWh care există la ofertă pentru Nissan Ariya. Versiunea cu 242 cai putere a crossover-ului japonez poate parcurge peste 500 de kilometri cu aceasta complet încărcată.

Vânzările produsului Renault în Europa ar trebui să înceapă înainte de sfârșitul acestui an. Preţul estimat de start nu va trece de 40.000 de euro.

Ulterior, producătorul auto ar putea dezvălui un alt crossover electric bazat pe conceptul Morphoz, de dimensiuni ceva mai mari. Amintim că, în total, grupul francez intenționează să aducă pe piață cel puţin 10 modele electrice pe baterii, până în 2025, ca parte a strategiei Renaulution.

Vezi şi:

https://autoblog.md/actuala-generatie-renault-megane-ar-putea-fi-ultima-iata-de-ce/

Cmentariile sunt închise