Scuza oficială vine de la emisiile tot mai stricte, iar astfel modelele super sportive merg primele spre tocătorul birocraţiei ecologice. Şi, pentru a-şi linişti fanii, germanii declară că viitorul motor de 2.0 litri de pe modelul AMG va oferi mai multă performanţă decât actualul 4.0 litri V8!

Propulsorul pe benzină nu va fi mai puternic şi, cel mai probabil, va fi vorba de o versiune şi mai dopată a motorului actual de pe Mercedes-AMG A 45 S, care livrează în prezent 421 CP dintr-o cilindree de 2.0 litri. În prezent, însă, C-Class AMG are puteri simţitor mai mari — versiunea Mercedes-AMG C 63 livrează 476 CP, iar Mercedes-AMG C 63S livrează tocmai 510 CP.
Aşadar, ceea ce urmează să vedem va fi problabil o reţetă hibridă pe viitorul C-Class AMG, în care motorul de A-Class va fi adus pe la vreo 430-450 CP, iar încă vreo 60-100 CP vor fi livraţi de un motor electric.
Poate în secunde de acceleraţie, viitorul model va fi mai rapid. Dar în spirit de condus, mulți fani ar putea avea mari îndoleli că motorul de 2.0 litri va putea fi mai plăcut decât V8-ul demenţial actual. Aşadar, asistăm acum la apusul unei epoci, iar asta înseamnă că cei care au bani liberi, ar face bine să dea fuga în showroom, să-şi cumpere 1, 2 sau chiar 3 C-Class-uri AMG actuale şi să le pună la conservat în garaj, pentru că peste doar vreo 5-10 ani acestea vor fi adevărate bijuterii rare, nemaivorbind de valoarea la care ar putea ajunge în 20 sau 30 de ani!
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!