-„Avem asfalt rece vreo 80 de tone. Pe șoseaua Hîncești a fost acoperit cu asfalt 2 m2, str. Ciuflea-1 m2, str. Inculeț-1,5 m2, pe Viaduct 3,5m2, Grenoble-2 m2, etc, raportează Sergiu Tomiță
-„Voi când vorbiți de metri ăștia pătrați, asta-i vorba că ați acoperit toată strada sau ați acoperit acolo o găurică?”, întreabă primarul.
-„Foarte corect, o găurică. Gaura se plombează cu asfalt rece”, susține Tomiță.
-„Ați acoperit vreo 20 de găuri?”, întreabă Ion Ceban.
-„Nu, mai multe”, spune Tomiță.
-„Ați mers pe Calea Ieșilor, ați acoperit o gaură sau acoperit găurile care sunt pe strada Calea Ieșilor?”, întreabă Ceban.
-„Toate”, afirmă Tomiță.
-„Voi merge exact pe Calea Ieșilor azi. Dacă găsesc vreo una...”, spune Ceban
-„Vedem...Posibil în trafic mai scapă vreo una. Și iarăși, dle primar, se plombează găurile de la 4 cm și mai adânc”, zice Tomiță.
-„Cum le măsurați? Cu degetul sau cum?”, întreabă Ceban.
-„Dacă gaura are în adâncime 1,5 cm nu se ține asfaltul rece”, explică Tomiță.
- „După Freud, un metru jumătate. Domnule Tomiță, nu este serioasă abordarea asta. Luați strada cap-coadă, cu tot cu fotografii, până-după ca să le văd și să le vadă și oamenii”, a conchis primarul.
Potrivit lui Ion Ceban, inițial, Î.M. Regia „Exdrupo” avea în gestiune 100 tone de asflat rece destinat reparației drumurilor din Chișinău.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!