Cu schimbul de generaţii, Mirai păşeşte într-un segment nou, fiind mai mare în dimensiuni, iar acest surplus a rezultat nu doar în spaţiu mai generos la bord, dar şi în posibilitatea instalării unui rezervor adiţional de hidrogen, al treilea la număr, care garantează o autonomie extinsă cu circa 30% comparativ cu predecesorul, autonomia maximă fiind acum de 650 km.
În lungime Mirai măsoară acum 4,975 mm (+85 mm), având un ampatament de 2,920 mm (+140 mm), pe când în înălţime sedanul a fost micşorat cu 65 mm, până la 1,470 mm. Japonezii au revizuit structura interioară a maşinii, rezervoarele de hidrogen fiind poziţionate în forma literei "T" în podeaua maşinii, respectiv un rezervor de mari dimensiuni central, şi două rezervoare mai compacte la posterior. Cumulativ acestea pot adăposti până la 5.6 kg de hidrogen (anterior până la 4.6 kg). Modificările le-au permis inginerilor să obţină un centru de greutate coborât, dar şi un echilibru perfect între axe de 50:50.

Motorul electric a fost supus şi el modificărilor. Acum acesta dezvoltă un total de 174 CP, cu 19 CP mai mult decât anterior, iar îmbunătăţirile la nivel de sistem au făcut posibilă utilizarea automobilului la temperaturi extreme — Mirai va prezenta performanţe similare chiar şi până la -30 grade Celsius. Respectiv, puterea a fost majorată cu 12%, iar asta pe când greutatea proprie a maşinii a fost redusă cu circa 50%, comparativ cu generaţia precedentă. Cifrele arată foarte promiţător, dar japonezii nu au dezvăluit caracteristicele dinamice la moment.
Nici preţurile nu au fost specificate deocamdată — cel mai probabil acestea vor fi dezvăluite din momentul când noua generaţie Mirai va ajunge în showroom-uri.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!