Google Play e un magazin digital din care poți cumpăra cam tot ce ai nevoie – de la filme, muzică până la diverse aplicații. Există, însă, o politică a Google legată de prețuri și poți cere banii înapoi pentru anumite produse și servicii. Doar că trebuie să știi ce pași să urmezi. Nu primești banii înapoi pentru orice și, mai important de atât, nu în orice condiții. Dar dacă nu ești mulțumit cu ce ai cumpărat, soluții de refund există.
Cum îți iei banii înapoi pe ceva din Google Play
Important de precizat că, în funcție de ce comanzi, primești o parte din bani înapoi sau toată suma. De asemenea, perioada în care ajung banii din nou la tine poate varia în funcție de câteva aspecte, scriu cei de la Business Insider.
Spre exemplu, dacă plătești pentru o aplicație pe care o consideri imediat inutilă, poți cere banii înapoi. Dar condiția e să dezinstalezi imediat această aplicație. E bine de știut, însă, că în cele mai multe cazuri îți poți cere banii înapoi dacă nu ești mulțumit de ceea ce ai descărcat și plătit din Google Play.
Există câțiva pași simpli de urmat și cel mai bine ar fi să ceri suma plătită cât mai repede:
- Pentru început, mergi în contul tău din Google Play – play.google.com/store/account.
- Apoi trebuie efectiv să intri în cont.
- Apeși apoi pe „Order history” – îți apare chiar în partea de sus a paginii.
- Apeși apoi pe produsul pe care l-ai cumpărat și pentru care dorești banii înapoi: e opțiunea „Request a refund”.
- Completezi apoi toate câmpurile cerute și, cel mai probabil, dacă cererea e justificată, vei primi banii înapoi în câteva zile.
Dacă, însă, aplicația pe care ai descărcat-o nu aparține Google, cum se întâmplă des, atunci trebuie să te adresezi direct celor care dețin aplicația. Răspunsurile diferă, evident, în funcție de caz. Teoretic, ar trebui să găsești contactele acestora tot în contul tău din Google Play.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!