(foto) Dacia – 15 ani de succes în Europa, o poveste unică în industria auto

De la un singur model la o gamă completă, diversificată, cu 6.5 milioane de clienți, Dacia a transformat sectorul auto din 2005 până în prezent.

Iată o privire înapoi a unei poveşti de succes de aproape 15 ani, una adevărată, de la momentul lansării Logan-ului în Europa până la showcar-ul 100% electric dezvăluit în această primăvară.

Foto: autoblog.md

Fondată în 1966 în România – Dacia – producătorul auto a fost întotdeauna legat de Renault: primul său model, disponibil doar pe piața locală, a fost Dacia 1100, de fapt un Renault 8 asamblat cu piese fabricate în Franța.

În 1999, Groupe Renault a achiziționat producătorul român cu o viziune clară: să dezvolte experienţa și situația geografică a Dacia pentru a comercializa cel mai ieftin sedan în format “three-box” de pe piața din Europa de Est, care se afla atunci în mijlocul reconstrucției. Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD


Pub