Compania „Carpe Diem” este sigură că „totul va fi bine” în timpul ce urmează, de aceea și-a propus să își bucure clienții cu un mic cadou. Astfel, cei care vor procura 6 sticle din gama Carpe Diem vor primi un cadou special, care a călătorit, la propriu, pe jumătate de glob. Este vorba despre o vază, confecționată din sticle, care au făcut naveta China-Moldova, fiind blocate mai mult timp în portul de la Odesa. Producătorii speră că vaza vă v-a aduce „un pic de culoare în suflete”.
![](https://cdn.digita.media/unimedia/superdesk/20200410120412/9a80b34b3e183a71f34ce720bbcc0d10cc9db8c5ab67e96922ec7b2e166131a3.jpg)
Iubitorii de vin beneficiază de o ofertă apetisantă și de la Wine Gogh. Și pentru că „bucuria nu vine neapărat în cantități mari, dar vinul doar așa se procură, în lăzi”, cei de la Wine Gogh și-au propus să nu rămâi flămând pe timpul pandemiei. Astfel, la procurarea unei lăzi de Wine Gogh, poți primi un steak maturat sau un pește din partea casei.
![](https://cdn.digita.media/unimedia/superdesk/20200410120416/85ed6a0795463f30044b1df5c0179b7e4b52c64e1c1d4eb37f5fa0c2478749e7.jpg)
Statul în carantină nu înseamnă neapărat timp liber, așa că Uptown a decis să dea o mână de ajutor, oferind meniul Combo cu două feluri de mâncare, la prețul total ce pornește de la doar 50 de lei - „Felul 1 + Pasta”, „Felul 1 + Burger de pui sau vită”, și „Felul 1 + Orice wok cu orez”.
Pe site-ul oficial al patiseriei „Granier”, a apărut un nou serviciu de livrare și de plasare a comenzilor, care nu era disponibil până acum. Astfel, poți să pregătești meniul casei pentru mâine, plasând comanda de astăzi sau cel târziu a doua zi, până la ora 09:00. Dimineața, bunătățurile sunt gătite, iar după amiază, acestea sunt aduse la ușa ta.
![](https://cdn.digita.media/unimedia/superdesk/20200410120416/21df9645a6ba967c3578db98a487c07329d018b137fbb1f7140a5fb561beb6fc.jpg)
În regim online a trecut și Philip Morris Moldova care, în continuare acordă suport consumatorilor. Experții de la Serviciul Clienți pot fi telefonați la numărul 080 002 400 pentru diagnostic, asistență și înlocuire a dispozitivului, sau pe Viber Bot. Au fost extinse și zilele de lucru, astfel, serviciul lucrează de luni-vineri, de la 09:00 la 18:00, iar sâmbătă și duminică de la 10:00 la 19:00. În același timp, curierii care se ocupă de livrarea sau înlocuirea produselor sunt echipați cu mănuși, măști și dezinfectant pentru mâini, astfel este asigurată igiena corespunzătoare perioadei de pandemie.
![](https://cdn.digita.media/unimedia/superdesk/2020041013040/d519e9ddd28ddd798c05dc5a4014051894875b6c906f6ada015f577d1f6ff276.jpg)
Compania Yandex.Taxi a decis să lanseze un serviciu nou, în plină carantină. Este vorba despre serviciul livrare al coletelor. Astfel, taximetriștii de la Yandex.Taxi nu transportă doar oameni la destinații, dar și aproape orice fel de obiecte. Șoferii au fost instruiți pentru a asigura un serviciu de calitate, iar pentru siguranța tuturor, acesta se achită doar prin intermediul cardului. Opțiunea „Door to door” asigură livrarea unui colet de la ușa celui care transmite, până la ușa celui care îl va primi, contra unei sume adiționale simbolice, fără ca persoanele să contacteze direct.
Introducerea serviciului de livrare a devenit o prioritatea pentru mai multe companii, inclusiv și pentru curățătoria Akuratti. Compania este un promotor al „statului acasă”, de aceea își îndeamnă clienții să beneficieze de serviciile lor în continuare, iar de ridicarea comenzilor și livrarea lor la domiciliu, se vor ocupa ei.
![](https://cdn.digita.media/unimedia/superdesk/20200410120416/05fcb9e13d0f8cb7d8f71570a0151448f2d4fcccfee54ec99e845f4cdccd745f.jpg)
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!