Corpul SUV-ului cu un parcurs de 89.000 de kilometri este reconstruit practic în totalitate din fibră de carbon. În plus, materialul uşor decorativ se foloseşte pe planşa de bord, panourile interioare ale ușilor, volan și chiar carcasa posterioară a scaunelor, care apropo sunt patru individuale, pe lângă alte aplicaţii din habitaclul serios reproiectat. Se mai foloseşte şi piele autentică de piton şi aluminiu anodizat!
Dar materialul ultra-ușor și de înaltă rezistență nu a fost suficient pentru Mansory și exclusivitatea sa. Prin utilizarea metodei numite „autoclave-prepreg”, carbonul este comprimat atât de puternic într-o cameră de presiune specială încât să nu existe incluziuni de aer în material. Citeşte articolul mai departe şi vezi cum arată maşina în detalii, pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!