Iată prin ce se deosebeşte de un Bugatti Chiron obişnuit: Exterior reconfigurat aerodinamic pentru generarea unei forţe de apăsare mai mare. Noi sunt barele de protecţie cu prize impunătoare de aer şi cu un splitter/difuzor integrat, plasa grilei de radiator mărite în dimensiuni şi a altor guri de aer, pragurile laterale, aripa spate fixă, aripile frontale cu prize de aer integrate, etc.
Reducerea greutăţii totale cu 50 de kg a stimulat agilitatea maşinii în viraje. Un nou design opțional de finisare exterioară divizată cu vopsea a fost dezvoltat pentru acest model. Toate părţile inferioare ale maşinii sunt lăsate nevopsite, părţile din fibră de carbon, material din care e formată toată caroseria, fiind lăsate cu textura expusă la vedere. Este şi în cazul dungii lăsate pe mijloc, care porneşte de la grila de radiator şi se extinde spre spate pe acoperiş. Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!