De menţionat că, în timp ce motoarele diesel emit o cantitate mai mică de CO2 decât echivalentul lor pe benzină, ele emit mai mult NOx. Spre deosebire de dioxidul de carbon, anume oxizii de azot sunt mai periculoşi pentru sănătatea omului şi contribuie la formarea smogului sau a ploilor acide.
În timp ce primul vehicul construit folosind o arhitectură electrică se pregătește de lansare pe piaţă (noul ID.3), lucrările de optimizare a motoarelor cu combustie sunt în plină desfășurare. Motivul fiind că, pe lângă modelele toate electrice, Volkswagen va continua să ofere motoare pe benzină și diesel împreună cu vehicule hibride în următorii ani, pentru a răspunde întregii game de cerințe ale clienților. Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!