Jocul din campionatul Ligii Naționale de Fotbal din epoca modernă, care va decide campionul ligii pentru sezonul 2019 și al sezonului centenar-jubiliar (100-lea) este printre cele mai vizionate evenimente TV ale anului şi producători auto precum Porsche nu au ezitat deloc să folosească această foarte bună platformă de promovare.
Germanii din Stuttgart, pentru a pune în evidență lansarea pe piață, inclusiv cea locală, a noului Taycan, au creat o reclamă TV cu o durată de 60 de secunde, care arată o urmărire interesantă între primul Porsche complet electric și aproape o duzină de mașini emblematice ale mărcii. Secvenţa a fost tăiată dintr-un clip complet care a fost publicat acolo unde nu există vreo limită de timp de emisie. Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!