Raportul PwC dă ca exemplu Germania, unde ponderea persoanelor care dețin o mașină proprie a scăzut de la 43% în 2010 la 36% în 2018, în timp ce flotele auto, fie că sunt ale companiilor, firmelor de închirieri sau ale platformelor de mobilitate au crescut în aceeași perioadă de la 57% la 64%. Este o tendință care se extinde tot mai mult la nivel global și pune presiune inclusiv pe prețurile autovehiculelor, pe fondul creșterii puterii de negociere.
Potrivit sondajului realizat de PwC în rândul europenilor, inclus în raport, 74% dintre consumatori vor opta pentru cel mai convenabil mod de a călători, inclusiv pentru folosirea mai multor tipuri de transport, iar 28% dintre proprietarii europeni de vehicule cred că pot câștiga bani din împărțirea mașinii lor printr-o platformă peer-to-peer. Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!