Se poate! Cristinuța de pe noile ambalaje de pufuleți a devenit o fețită care joacă fotbal și practică arte marțiale

„Sevex Prim” SRL, compania deținătoare a brandului de pufuleți „Cristinuța, a modificat ambalajul la somarea Consiliului pentru egalitate, care l-a calificat drept „sexist și care lezează demnitatea”. Prin urmare, fetița ilustrată pe ambalajele de pufuleți, care anterior era „îmbrăcată” în costum de baie, cu forme ale corpului ce nu corespund vârstei, acum a devenit o fetiță sportivă și independentă.

Foto: suntpărinte.md

„Un nou sezon și o nouă cutie pentru pufuleții Cristinuta. De această dată, Cristinuta e o fată independentă, sportivă, care poate avea aceleași activități pe care le are și Cristinel. Deci, se poate! Ne bucurăm enorm de mult de această schimbare și o apreciem. Fetele trebuie învățate că ele pot practica orice tip de sport, care e pe placul lor.” a scris Elena Rățoi, unda dintre petiționarele care au cerut eliminarea ambalajului sexist.

Amintim că la sfârșitul lunii octombrie a anului trecut, Consiliul pentru egalitate a constatat că ilustrațiile de pe ambalajele cu pufuleți ale brandului „Cristinuța” nume au caracter sexist și lezează demnitatea și a decis că producătorul trebuie să retragă din comercializare aceste ambalaje și să depună toată vigilența de a nu admite situații similare în viitor.

Totul a început când un grup de activiste au decis să trimită un e-mail și o scrisoare recomandată prin poștă companiei producătoare în care au atenționat că ambalajul este unul sexist, care promovează sexualizarea precoce a fetelor și este interzis de lege. Întrucât compania le-a ignorat atenționările, activistele s-au adresat la Consiliul pentru egalitate.


Pub