Cu această ocazie, logo-urile Off-White se îmbină cu imaginile unor opere celebre ale lui da Vinci, celebrul pictor fiind protagonistul, până la 24 februarie, al unei retrospective unice la muzeul Luvru ce regrupează aproape toate picturile sale, printre care "Fecioara între stânci" sau "Sfânta Ana, Fecioara şi Pruncul cu mielul".
Colecţia a fost pusă în vânzare la magazinul de suveniruri al muzeului Luvru, pe site-ul Off-White şi pe portalul de vânzări Farfetch, precum şi în magazinele Off-White din Milano şi Paris, la preţuri ce variază între 355 şi 640 de dolari (317 - 572 de euro), transmite Agerpres.
Fotografiile ţinutelor din cadrul colecţiei, care va rămâne la vânzare o perioadă limitată de timp, au fost făcute în galeria principală a muzeului parizian, cel mai vizitat din lume, pentru "a capta imensitatea istoriei" şi a o conecta cu modernitatea acestei colecţii.
Muzeul Luvru găzduieşte în mod permanent tablourile lui da Vinci, între care ''La Gioconda'' şi alte 22 de lucrări ale artistului de la a cărui moarte s-au comemorat 500 de ani în 2019.
Abloh este una dintre figurile cele mai cunoscute din industria modei, mai ales după crearea mărcii Off-White în 2013. În 2018, el a fost numit director de creaţie pentru colecţiile masculine ale casei Louis Vuitton şi este cunoscut pentru colaborările sale cu firme precum Ikea sau Nike.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!