Unificarea platformelor și standardizarea producției permit companiilor auto să economisească bani, dar, în mod inevitabil, duc la asemănarea produselor fabricate. Grupul Volkswagen, care deține o duzină de branduri auto producătoare de maşini pentru transportul de pasageri (Audi, Bentley, Bugatti, CUPRA, Jetta (brand nou în China), Lamborghini, Porsche, SEAT, Skoda, VW), simte în mod evident acest efect secundar deosebit de acut și, din când în când, conducerea de sus întreprinde măsuri pentru a elimina concurenţa pe interior.
Chiar şi pe timpurile când concernul german se afla sub conducerea regretatului Ferdinand Piëch, s-a încercat ca marca SEAT să fie făcută una mai emoţională, egal la egal cu expresia pe care o redă Alfa Romeo (cea pe care Piëch visa să o cumpere), însă SEAT încă nu se deosebeşte prea mult de Skoda şi VW în materie de design, în timp ce la capitol tehnic chiar deloc. Citeşte continuarea pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!