(foto) De ce să manipulezi într-un astfel de mod? Cum a fost prezentată spre vânzare o maşină adusă din Germania

Modul de gândire a unor vânzători de maşini din ţara noastră este uneori cam dificil de înţeles. Un exemplu l-a făcut public chiar recent pagina Auto Inspect, prezentând diferenţa dintre un anunţ auto publicat pe un portal german şi pe un altul din ţara noastră, în care figurează unul şi acelaşi automobil.

Foto: mobile.de

Modelul protagonist în această situaţie este o Toyota Auris din 2011 cu motor diesel şi 90 de CP. Actualul proprietar din Moldova i-a formulat una dintre cele mai simple descrieri, de aici apărând şi prima suspiciune că există ceva în spatele acestor cuvinte: „Germania! Acum adusă! Proaspăt importată! Germania”.

Ok. Să presupunem că alte detalii se pot afla la telefon sau la o eventuală întâlnire la faţa locului, dar de ce să nu indici informaţiile principale reale despre automobil în anunţ? Poţi vedea ce parcurs era arătat într-un anunţ şi în altul, pe AutoBlog.MD


Pub