Pasagerii, care nu bănuiau nimic în timpul zborului, au rămas cu gurile căscate când au auzit tradiționalul mesaj de bun venit transmis de pilot la fiecare aterizare: „Bine ați venit la Edinburgh”.
Avionul, care a decolat de la London City Airport, a fost ulterior redirecționat și a aterizat în Dusseldorf. Zborul 3271 a fost efectuat de WDL Aviation, o companie charter germană, care lucrează pentru British Airways, ca parte a unui contract de leasing.
Un purtător de cuvânt al companiei British Airways a confirmat pentru Euronews că ruta de zbor spre Edinburgh a fost aprobată de controlorii de trafic aerian în baza planului de zbor emis de WDL.
„Ne-am cerut scuze de la clienți pentru aceasta întrerupere în călătoria lor și îi vom contacta pe toți individual”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei British Airways, care, totodată, a refuzat să spună câți pasageri au fost afectați de această greșeală.
Un reprezentant al companiei germane WDL Aviation a declarat că „ compania lucrează în strânsă colaborare cu autoritățile pentru a investiga modul în care s-a produs amestecul nefericit al programelor de zbor”.
„Siguranța pasagerilor nu a fost compromisă în nici un moment al zborului. Am transportat pasagerii cu zborul cu numărul BA3271 spre Düsseldorf, după o escală involuntară în Edinburgh”, a mai adăugat acesta.
Potrivit unei pasagere care zboară săptămânal la Dusseldorf, Sophie Cooke, a povestit că atunci când pilotul a anunțat că avionul este pe cale de a ateriza în Edinburgh toată lumea a presupus că este o glumă. Unii au întrebat echipajul dacă pilotul a vorbit serios.
Pilotul a rugat apoi pasagerii să ridice mâinile dacă doresc să meargă la Dusseldorf. Evident, toată lumea a ridicat mâinile.
Mai mult, pilotul a declarat că nu are idee cum s-a putut întâmpla această confuzie și că este prima lui experiență de acest fel.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!