Ce a reușit?
- Are o familie iubitoare și trei copii, care îi oferă toată energia necesară pentru a realiza tot ce-și propune, iar ea își propune multe,
- A făcut facultatea de drept în România și a renunțat la cariera promițătoare în favoarea „statului la cratiță”,
- A „copt” timp de un an întreg un proiect proaspăt și aromat, inspirat din tradițiile țărilor nordice, până a fost mulțumită de rezultat și l-a numit „Rozmarin”,
- A învățat din mers ce înseamnă „bucătăria” unui restaurant, cum poate fi administrată eficient, dar și creativ,
- A creat un adevărat cult alt sandwich-urilor „de designer”, creații originale ale localului, preferatele vizitatorilor,
- Este mândră să administreze un business corect din toate punctele de vedere: 100% legal, cu o abordare eco, cu o atitudine binevoitoare față de client și preferințele acestuia,
- A însușit lecții importante: poți găti gustos doar din ingrediente la fel de gustoase; nu există compromis în ce privește calitatea; echipa este principalul pilon al succesului.
Ana Sâtnic / Sursa:metro.md
Ce urmează?
Ana știe că viitorul îi rezervă mai multe provocări. Ar vrea să împace mai bine și să găsească echilibrul între calitatea de mamă, soție și antreprenor. Caută soluții pentru a completa echipa cu oameni calificați și care să corespundă valorilor promovate de „Rozmarin”, pe o piață a muncii deficitară. Va face o școală specializată în Spania, pentru a-și administra profesionist afacerea. Și de parcă nu ar fi suficient, și-a oferit 5 ani pentru realizarea următorului mare vis. A pierdut deja numărul țărilor vizitate, a cursurilor, a festivalurilor și evenimentelor gastronomice la care participă pentru a gusta, a învăța, a se inspira și a genera noi idei, pe care le va aplica în noul său proiect – un alt „Rozmarin”, în care vizitatorii vor trăi o experiență culturală și senzorială completă.
Oamenii întreprinzători, care au curajul și tenacitatea necesare pentru a-și realiza ideile și nu se opresc până își văd visele împlinite, sunt în centrul noii campanii globale METRO, care îi susține pentru atingerea marilor și micilor succese. https://www.metro.md/noilucrampentrutine/succesultau-moldova-ana Astfel METRO atrage atenția asupra eforturilor, reușitelor și obiectivelor de viitor ale clienților săi, cei care contribuie direct la creșterea economică a țării, la bunăstarea oamenilor și la dezvoltarea comunității. Pentru a-și reconfirma susținerea continuă față de partenerii săi – antreprenori mici și mijlocii, profesioniștii din industria alimentară și cea hotelieră, dar și familiile din întreaga țară – compania vine cu o promisiune: „Succesul tău este afacerea noastră”. Acesta este primul slogan al METRO Cash & Carry, utilizat la nivel internațional, în toate țările în care este prezent inconfundabilul logo galben-albastru.
![](https://cdn.digita.media/unimedia/superdesk/20190219100236/a493b8661f4fc33275cee5da9f855c94137851f0b198031151666d5721c2eeb5.jpg)
***
Dar tu ce ți-ai propus? Ia exemplu de la eroii campaniei - și tu îți poți realiza visele, deoarece ai un partener de încredere care îți promite: „Noi nu lucrăm pentru METRO, noi lucrăm pentru tine”! Te inspiră persoanele creative și ai vrea să pui umărul la succesul lor? Vin-o în echipa METRO! Suntem în căutarea oamenilor dornici să se alăture celor 600 angajați care nu lucrează pentru METRO, dar pentru succes. Accesează https://www.metro.md/cariera pentru a găsi ofertele de muncă și află mai multe despre beneficiile de care te poți bucura.
![](https://cdn.digita.media/unimedia/superdesk/20190219100236/74f6a496c21f2c549c2cdbed12657fccbf1f67d0a3c6a4ce2b42113c5adb38cf.jpg)
Această categorie conține materiale publicitare, texte sau comunicate de presă plătite.
Redacţia UNIMEDIA nu poartă răspundere pentru conținutul acestor materiale.