Automobilul sport de lux este oferit de către atelierul german cu o singură motorizare – un V8 de 4.4 litri cu două turbo compresoare twin-scroll, cu sistem de injecție directă a benzinei și Valvetronic, care produce 608 CP și 800 Nm de cuplu.
Pe lângă noile turbine de 54 mm, intercooler-ele dispun acum de o interconectare care acționează ca un egalizator, reducând pulsațiile de presiune între cele două bănci cilindrice ale motorului V8. Acest lucru împreună cu un nou software de gestionare electronică a motorului înseamnă că cuplul de vârf de 800 Nm, care reprezintă o creștere de 20%, este acum disponibil de la 2.000 la 5.000 de rpm. Află mai multe detalii interesante, inclusiv cât costă o astfel de maşină, pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!