O bancă a PĂCĂLIT un client din R. Moldova care aștepta bani din România


Un cetățean al R. Moldova care aștepta un transfer bănesc din România a fost taxat mai mult decât trebuia de către o bancă autohtonă. Acesta a întreprins mai multe acțiuni, pentru ca instituția să-i întoarcă până la ultimul bănuț.
Potrivit Agenției pentru Protecția Consumatorului, bărbatul a telefonal inițial la call-centrul unei bănci comerciale pentru a primi informații referitoare la recepționarea unui transfer bănesc din România.
Acolo, operatorul i-a propus două opțiuni de ridicare a banilor: în numerar, cu aplicarea comisionului de 6%, sau prin transfer la un cont de card, cu aplicarea comisionului de 0,8%.
Consumatorul a optat pentru transferul la un cont de card și a mers la una dintre filialele băncii pentru a depune o cerere.
A completat cererea, iar după o așteptare de o oră și 20 de minute, angajatul băncii a anunțat consumatorul ca operațiunea de transfer pe contul de card nu poate fi efectuată și i-a perfectat documentele necesare pentru eliberarea numerarului cu aplicarea comisionului de 6%.
Supărat, consumatorul a făcut o înscriere în în Registrul de reclamații, descriind situația în care s-a pomenit, iar în câteva zile a revenit și a verificat rubrica „Măsuri întreprinse de către administrația unității”. Aceasta, însă, nu era completată.
Bărbatul nedreptățit a mers mai departe și a depus o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor. Drept rezultat, consumatorul a primit de la bancă suma excesivă a comisionului încasat.









































































