„Scopul acestuia a fost de a ajuta părinții 24 din 24”. De ce telefonul de încredere care detecta problemele părinților în instituțiile preșcolare a fost deconectat

codreanu1

Chiar dacă s-a depus efort pentru ca să apară numărul call centru unde părinții care au copii în instituții preșcolare să poată depune plângeri sau veni cu idei de implementare, acestă nu funcționează. Despre aceasta a declarat primarul interimar Ruslan Codreanu în cadrul ședinței săptămânale a Primăriei Chișinău.

„S-a depus enorm efort de către colegii mei să deschidem un call centru la Direcția Generală Educație, ca să aflu că telefonul e deconectat. Eu nu vreau să cer explicații pe cine îl deranjează atât de tare telefonul acela. Scopul acestuia a fost de a ajuta părinții 24 din 24. Și eu nu vreau ca de către un funcționar să depindă părinții”, a declarat primarul interimar.

În replică, primarul a fost informat că a fost destul de deficil de a pune în aplicare această idee, întrucât nu există un spațiu special: „Spațiul nu ne-a permis ca acest call centru să activeze așa precum și-ar dori părinții. Astfel, pentru anul 2019 intenționăm să creăm un cabinet aparte pentru angajatul respectiv, ca să poată comunica non-stop cu părinții”.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente