Philip Morris International și Ferrari au anunțat în ajunul Grand Prix-ului de la Suzuka, Japonia, noul proiect prin intermediul căruia vor colabora în continuare. Este vorba despre „Mission Winnow” – conceptul de promovare a tehnologiei, inovației și științei pentru crearea unui viitor mai bun.
„Misiunea Winnow demonstrează angajamentul nostru de a ne implica şi mai mult să ajungem la rezultatele pe care ni le dorim. Renunțăm la abordările vechi, învățăm din greșelile din trecut și modelăm viitorul. Logo-ul acestei campanii nu are legătură cu vreun produs din tutun. Este vorba despre noi şi aspirațiile noastre pentru un viitor mai bun”, a declarat André Calantzopoulos, directorul executiv al PMI, pentru sportbusiness.com.
Imaginea bolizilor Ferrari nu a suferit modificări semnificative. Mașinile de Formula 1 vor rămâne de culoare roșie, cu adăugarea logoului „Mission Winnow” de culoare albă.
„Aș vrea să mulțumesc companiei Philip Morris International pentru că au decis să păstreze culoarea roșie tradițională a bolizilor Ferrari, chiar dacă a avut dreptul de a modifica aspectul acestuia de la începutul sezonului”, a declarat Maurizio Arrivabene, șeful echipei Ferrari. „Motivul este unul simplu: nu este nicio grabă, compania se află în proces de evoluție, ne mișcăm înainte, lansând această misiune”, a adăugat Maurizio Arrivabene, citat de sports.yahoo.com.
„Prin intermediul Misiunii Winnow, dorim ca lumea să înțeleagă că noi ne-am schimbat și suntem mândri să împărtășim transformarea pe care au realizat-o oamenii de la Philip Morris International, precum și dedicarea noastră științei și inovației care poate aduce un viitor mai bun” a declarat André Calantzopoulos, directorul executiv al PMI.
PMI susține echipa Ferrari de la mijlocul anilor 1980. Continuarea colaborării a fost anunțată încă în luna februarie și va dura până în anul 2021.
Mai multe detalii despre colaborare despre Mission Winnow găsiți pe site-ul oficial www.missionwinnow.com