(foto) Aspect sport şi mai mulţi CP. ABT Sportsline modifică noul Audi A8 50 TDI

De la sfârșitul lunii noiembrie, atelierul german ABT Sportsline va oferi un pachet aerodinamic extins pentru noul Audi A8. Sedanul de lux va beneficia astfel de un aspect mai sportiv și mai distinctiv, unde mai pui că şi puterea motorului de sub capotă poate fi mărită.

Vezi şi: (video) ABT Sportsline oferă primul program de tuning pentru noul Audi A7, până când se pregăteşte S7

Pachetul aerodinamic ABT pentru modelul Audi A8 este alcătuit din mai multe elemente suplimentare de înaltă calitate. În timp ce spoilerul frontal ABT ascute liniile existente, noile praguri laterale captivează cu un aspect restrâns care subliniază limbajul de design general. 

În plus față de pachetul aerodinamic, care este vândut pentru 2.252,10 euro (fără TVA), noul spoiler spate din fibră de carbon, care poate fi instalat pe uşa portbagajului pentru 1.168,07 euro (fără TVA), oferă modelului Audi A8 un atu la caracterul sportiv format.

Detalii în interior, cum ar fi bine-cunoscutul buton de pornire-oprire a motorului, pragurile iluminate, dar şi inserţia de pe levierul cutiei de viteze, care poate fi realizat din fibră de carbon, evidențiază performanța sporită a modelului Audi A8. 

În plus, o gamă largă de jante de dimensiuni de la 20 la 22 inci sunt disponibile din portofoliul ABT Sportsline. Pe lângă modelele DR, ER-C și FR, jantele din aliaj ABT SPORT GR de 22 inci vopsite în negru mat și care au o suprafață prelucrată cu diamant, sunt de asemenea disponibile pentru Audi A8. Aspectul izbitor al jantelor şi proprietăţile aerodinamice reale ale acestora completează perfect celelalte modificări vizuale din pachetul aerodinamic ABT.

Dacă nu se optează pentru acest pachet din urmă, atunci ABT Sporstline este gata să facă doar unele manipulări sub capota maşinii cu motorizare de bază. La motorul diesel de 3.0 litri, găsit pe modelul A8 50 TDI, se conectează un modul ABT Engine Control. Acesta comunică permanent cu unitatea electronică de control originală a motorului, ajustând până la 25 de parametri. Drept rezultat, puterea maşinii creşte semnificativ, de la 286 CP şi 600 Nm, la 330 CP şi 650 Nm.

Costul modificărilor de ordin tehnic, dar şi mai multe detalii, se discută în mod individual cu firma germană.

Vezi şi: (video) Mai scump decât un Ferrari! Cât poate ajunge să coste un Audi SQ7 modificat de ABT

GALERIE FOTO:

Cmentariile sunt închise

http://sisfora.pekalongankab.go.id/assets/laporan/ https://pps.iainlangsa.ac.id/ https://jdih.sumbawakab.go.id/