(video) Ai un produs nou și nu știi cum să-l promovezi pe piață? Află cum funcționează principiul MAYA

maxresdefault

Imaginează-ți că ai inventat un produs sau serviciu absolut nou, iar oamenii niciodată nu au văzut așa ceva în viața lor. Cum îi vei convinge să cumpere lucrul pe care l-ai creat. Află cum poți face aceasta în noul episod al proiectului „Marketing cum trebuie”.

Ion Mocan de la Academia Rockit povestește despre o tehnică utilă care te va ajuta să-ți promovezi produsele abia apărute pe piață. Principiul pe care îl explică Ion se numește MAYA – Most Advanced Yet Acceptable. Cât Mai Inovativ, Dar acceptabil.

Aceasta se explică ușor: dacă ai un produs nou, fă-l mai familiar, adaugă la el ceva ce oamenii deja știu. Și invers – dacă vrei să vinzi un produs prea cunoscut, adaugă în el ceva nou.

Autorul acestui principiu Raymond Loewy a spus: „Trebuie să faci produse noi, dar ele trebuie să fie noi într-atâta, încât să nu provoacă respingere. Utilizatorii trebuie să înțeleagă produsul nou, fiindcă el are cumva vreo legătură cu vreun produs deja cunoscut de ei.”

Concluzie: Dacă tu faci marketing la vreun produs nou, explică-l în termeni pe care oamenii deja în înțeleg.

Pentru mai multe explicații priviți videoul de mai jos.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente