ONG-urile pot implementa un proiect cultural cu suport financiar din partea statului în valoare de 5.000.000 de lei. Care sunt cerințele

bibiresti_w800_h540_q100

Ministerul Educației, Culturii și Cercetării inițiază concursul pentru co-finanţarea din bugetul de stat a proiectelor culturale ale asociaţiilor obşteşti pentru anul 2019. Ajutorul financiar al proiectului constituie 5.000.000 lei.

Proiectele culturale vor fi elaborate conform Regulamentului cu privire la modul de finanțare din bugetul de stat a proiectelor culturale desfăşurate de asociaţiile obşteşti.

La selectarea dosarelor se vor lua în considerare următoarele criterii:

#importanţa culturală a proiectului;

#actualitatea proiectului, încadrarea în obiectivele şi acţiunile strategiei de dezvoltare a culturii naţionale;

#importanţa socială a proiectului;

#durabilitatea proiectului; capacitatea asociaţiei de a realiza proiectul;

#impactul proiectului;

#capacitatea asociaţiei de a atrage resurse financiare şi parteneri;

#fundamentarea obiectivelor;

#motivarea bugetului.

Dosarul de participare trebuie să cuprindă:

#Solicitarea de participare la concurs (anexa nr. 1);

#Proiectul cultural (anexa nr. 2);

#Bugetul de venituri şi cheltuieli al proiectului (anexa nr. 3);

#Datele privind persoana juridică (anexa nr. 4);

#CV-ul directorului de proiect;

#Copia statutului organizaţiei;

#Copia deciziei de înregistrare a organizaţiei;

#Dovada existenţei surselor de finanţare proprii sau oferite de terţi (scrisori de intenţie, contracte de sponsorizare, alte forme de sprijin financiar);

#Copiile situaţiilor financiare anuale pe 3 ani consecutivi, prezentate Serviciului informaţional al rapoartelor financiare, subordonat Biroului Naţional de Statistică (pentru asociațiile care au stagiu de activitate de peste 3 ani);

#Certificatul despre lipsa datoriilor faţă de buget (pentru asociațiile care au stagiu de activitate de peste 3 ani);

#Certificatul organului de conducere al asociaţiei privind lipsa obligaţiilor restanțe faţă de alte persoane fizice sau juridice ori bunuri urmărite în vederea executării silite (pentru asociațiile care au stagiu de activitate de peste 3 ani).

Fiecare document va fi scanat în formatul *.pdf și va fi atașat on-line după deschiderea butonului „APLICĂ ACUM”. În cazul cînd organizația a fost creată în ultimii 2 ani Copiile situațiilor financiare anuale, Lipsa datoriilor față de buget și Lipsa obligațiilor restanțe vor fi prezentate pentru anii respectivi.

Persoane responsabile:

#Serghei Boboc, consultant principal, Direcția arte și industrii creative, tel: 022 23 40 28, e-mail: [email protected]

#Adriana Derevici, consultant superior, Direcția arte și industrii creative, tel: 022 23 21 05, e-mail: [email protected]

 Organizațiile interesate vor completa un formular de participare, la care vor anexa toate documentele necesare, dosarul urmând a fi depus on-line, fără înregistrare-autentificare și logare, accesând link-ul.

Termen limită de depunere a dosarelor: 15 octombrie 2018.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente