(video) Premieră mondială: Noul Renault Kadjar facelift

În 2015, Renault Kadjar şi-a stabilit o poziție puternică în segmentul SUV-urilor compacte. Liniile sale frumoase ale caroseriei, calitățile dinamice și confortul au atras o gamă largă de clienți. În același timp, Kadjar a beneficiat de expertiza partenerului Nissan în ce priveşte sistemele de tracțiune integrală și capabilitățile off-road.

Noul Kadjar facelift vine pe piaţă cu progrese în toate domeniile şi are un aspect mai atractiv, elegant, cu linii dinamice contemporane.

  • Design exterior

În față, noul Kadjar facelift poartă semnătura luminoasă C din gama Renault. Aceasta este întărită prin integrarea indicatorilor LED în luminile de zi. Lămpile anti ceaţă, de asemenea, obțin LED-uri cu tehnologie LED Pure Vision (standard de la nivelul de echipare Intens). Ca urmare, consumul de energie este de șase ori mai mic decât în cazul lămpilor cu halogen. Lămpile anti ceață sunt acum dreptunghiulare, accentuând stilul “go-anywhere” al lui Kadjar.

În partea din spate, stopurile la fel sunt făcute pe bază de LED-uri, precum şi lămpile care indică mersul în marşarier sau cele anti ceață, care sunt acum mai subțiri și încorporate în bara de protecție pentru un finisaj mai elegant.

Designerii francezi au redesenat şi barele de protecţie ale noului Kadjar pentru a le oferi o atracție și mai mare. Noile caracteristici includ o grilă mai largă cu insertii cromate noi. Apropo, barele de protecție sunt mai elegante, având o suprafață mai mare de vopsea în culoarea caroseriei.

În funcție de nivelul de finisare, bara spate reproiectată are şi ea inserţii cromate, care dau mașinii o poziție mai puternică pe șosea. În nivele de echipare superioare pe acoperiş poate fi instalată o antenă care se aseamănă unei aripi de rechin. Noul Kadjar faceflit mai aduce două noi tipuri de jante de 17 și 19 inci, împreună cu trei noi culori pentru caroserie: Oural Green, Iron Blue și Highland Gray.

  • Design interior, dotări şi nivele de echipare

Chiar de la început, Renault Kadjar a făcut confortul pasagerilor o prioritate. Noul Kadjar facelift merge mai departe la acest capitol, cu un design mai modern și îmbunătățiri în ceea ce privește calitatea percepută.

Partea centrală a planşei de bord are un nou ecran tactil multimedia cu tehnologie capacitivă pentru o afișare mai strălucitoare și o sensibilitate mai mare. Cu o diagonală de 7 inci, acest ecran afișează sistemul multimedia R-LINK 2, cu comenzi pe ambele părți. Ecranul este montat într-un profil perfect, dând planşei de bord o linie mai elegantă și mai neîntreruptă.

Nou este şi panoul de comandă pentru sistemul de climatizare automată. Are un design mai modern, ergonomic, cu setările de temperatură și de ventilație afișate în centrul a trei roți dințate.

Printre alte detalii actualizate se numără deflectoare ale sistemului de climatizare, mânere ale ușilor și inserţiile de pe consola centrală finisate în crom satinat. Panourile interioare ale ușilor sunt echipate cu comenzi noi pentru geamurile acţionate electric și oglinzile exterioare, acum cu iluminare pentru o utilizare mai ușoară pe timp de noapte.

Sunt disponibile acum culori noi, alături de o tapițerie nouă cu cusături, în unele cazuri cu un efect 3D texturat. Tapițeria Alcantara este de asemenea disponibilă în noua versiune Black Edition.

Kadjar Black Edition aduce un nou finisaj sportiv şi se află acum în topul gamei Kadjar. Caracteristicile interioare deosebite includ tapițerie cu Alcantara, un tavan de culoare neagră și covorașe de protecție speciale. Pe partea exterioară, Kadjar Black Edition are jante din aliaj de 19 inci, plăci de protecție în față și spate în culori contrastante și carcase negre pentru oglinzile retrovizoare.

Totodată, cu ocazia lansării noului Kadjar facelift, în Franţa va exista o nouă serie limitată numită Wave. Bazată pe nivelul de echipare Life, acesta include tapițerie specială cu cusături albastre, un ecran tactil de 7 inci pentru sistemul multimedia și un sistem de aer condiționat cu reglare în două zone. Dispune de asemenea de o grilă faţă si o bara de protectie spate cu insertii cromate, o bandă cromată pe garda inferioară a uşilor, jante de 19 inci, railings-uri acoperiş si o antenă tip aripă de rechin.

  • Confort şi practicabilitate

La bordul noului Kadjar facelift, şi îmbunătățirea confortului interior face o diferență reală faţă de ceea ce era înainte. Scaunele ergonomice reproiectate pot fi acum ajustate în lungime. Acestea includ spumă cu o densitate dublă pentru a spori confortul și pentru a preveni oboseala pe călătorii lungi, iar suporturile laterale rigide oferă o mai bună susținere. Cotiera frontală a cărei poziţie poate fi schimbată se adaptează la toate formele corpului.

Panourile interioare ale ușilor au fost complet remodelate. Comenzile electrice pentru oglinzile exterioare şi geamuri se află acum pe același panou, şi mai sunt iluminate pentru utilizare comodă pe timp de noapte. Poziționate sub inserții cu ornamente din crom satinat, buzunarele uşilor sunt acum suficient de mari pentru a ține o sticlă mare de apă.

Noile deflectoare ale sistemului de climatizare, încorporate în cotiera centrală mobilă, oferă un confort termic îmbunătățit pentru pasagerii din spate.

Noul Kadjar facelift a fost revizuit în fiecare detaliu pentru a-l face mai practic pentru utilizarea de zi cu zi. Consola centrală are două suporturi mai mari pentru pahare, cu funcție reglabilă pentru o mai mare ușurință. Spaţiul din faţa levierului transmisiei include acum iluminare.

Pe Kadjar, sistemul multimedia R-LINK 2 include suport al interfeţelor populare Android Auto și Apple CarPlay. Conducătorii auto pot afișa aplicațiile lor preferate pentru conducere direct pe ecranul din cabină, pentru o mai mare siguranță și o utilizare mai ergonomică.

După cum am mai menţionat, buzunarele din ușile din față sunt acum suficient de mari pentru a ține o sticlă de apă de 1.5 litri. Pasagerii din spate câștigă două prize USB pentru încărcarea telefoanelor, tabletelor, consolelor de jocuri etc.

Kadjar are unul dintre cele mai voluminoase portbagaje din segmentul său, cu o capacitate de 527 litri. Bancheta din spate în format 2/3-1/3 se poate rabata instantaneu cu mânerul “Easy Break” de pe ambele părți ale portbagajului. În același timp, scaunul pasagerului din dreapta şoferului poate fi rabatat, ceea ce face posibilă încărcarea în maşină a obiectelor cu o lungime de peste 2.5 metri.

  • Motoare şi transmisii

Noua Kadjar facelift adoptă motoarele Renault de nouă generație. Pentru a respecta standardele aplicabile în UE, ambele motoare pe benzină și motorină au cele mai recente tehnologii de control al emisiilor. În același timp, acestea contribuie la o manevrabilitate și o performanță sporită, împreună cu un consum redus de combustibil.

Kadjar adoptă motorul 1.3 TCe, montat pentru prima dată pe Scenic și ulterior adus pe Captur și Megane. Dezvoltat de Alianța Renault-Nissan în colaborare cu Daimler, acest sistem de propulsie îndeplinește cele mai înalte standarde de performanță și manevrabilitate. Performanța acestei arhitecturi cu patru cilindri este netedă și fără vibrații. Motorul funcționează bine și la turații reduse, cu cuplul său generos.

Pe Kadjar, acest motor este echipat cu un filtru de particule pe benzină (GPF). Filtrul distruge particulele din gazele de eșapament prin prinderea acestora într-o structură cu fagure microporos care se regenerează automat la intervale regulate. Motorul TCe GPF este disponibil în patru versiuni de putere: TCe 140 GPF cu transmisie manuală, TCe 140 GPF cu EDC, TCe 160 GPF cu transmisie manuală și respectiv TCe 160 GPF cu EDC. Caracteristicile în detalii le puteţi vedea într-un document ataşat mai jos.

Durabilitatea sistemului de propulsie este o preocupare majoră pentru Renault. Noul motor de benzină 1.3 TCe a suferit nu mai puțin de 40.000 de ore de teste. Aceasta este echivalent cu 14 ani de funcționare, opt ore pe zi!

Noul Kadjar facelift are şi motoare diesel modernizate cu un sistem de reducere catalitică selectivă (SCR), considerat ca fiind soluția cea mai eficientă de post-tratare a oxidului de azot (NOx). Această tehnologie reduce emisiile poluante ale motorului fără compromisuri în performanță! În același timp, motoarele la care se face referire în prezent sub denumirea de “Blue dCi”, au obținut o putere și o manevrabilitate sporită pe noul Kadjar.

Motorul Blue dCi 115 are o putere crescută cu 5 CP și 10 Nm, comparativ cu motorul de generație anterioară, pentru o performanță ușoară. Disponibil cu transmisie manuală, va fi disponibilă ulterior şi cu transmisia EDC cu ambreiaj dublu.

Iar unitatea Blue dCi 150 este opțiunea de ultimă oră pe noul Kadjar. O creştere cu 20 de CP, comparativ cu predecesorul său, oferă performanțe remarcabile. Împreună cu o transmisie manuală, acesta va fi disponibil în versiunile cu tracţiune 4×2 și 4×4.

Sistemul de tracţiune 4WD pe Kadjar beneficiază de experiența pe care o are în domeniu Nissan. Kadjar oferă o performanță sigură pe drumuri alunecoase, de exemplu, până la o stațiune de schi în timpul iernii, sau conducând pe un teren moale.

Sistemul de tracţiune 4WD include trei moduri de funcționare, selectate cu ajutorul unui buton de control pe consola centrală, în spatele levierului cutiei de viteze:

  • 2WD: puterea se trimite doar pe roțile din față, pentru a reduce consumul de combustibil.
  • Auto: sistemul electronic de la bord împarte automat cuplul între cele două osii. Până la 50% din cuplu poate fi transferat pe roțile din spate.
  • Lock: diferențialul central este blocat pentru o împărțire permanentă a cuplului 50/50 între față și spate. Rezervat pentru utilizarea în off-road, acest mod este disponibil la viteze de până la 40 km/h.
    Aceste moduri sunt.

Cu o gardă la sol generoasă de 200 mm, Kadjar poate aborda fără probleme drumuri scufundate sub ape. Unghiul de atac (17°) și unghiul de degajare (25°) sunt, de asemenea, adaptate cerințelor.

Sistemul Extended Grip rămâne disponibilă pe versiunile cu tracţiune faţă a lui Kadjar. Utilizat cu anvelope de tip “nămol și zăpadă”, această funcție antiderapantă îmbunătățește tracțiunea pentru o mai ușoară utilizare pe suprafețe murdare sau nisipoase. Trei moduri pot fi selectate cu ajutorul unui buton de pe consola centrală, în spatele levierului cutiei de viteze.

Până în primăvara anului viitor, chiar în ianuarie 2019, noul Renault Kadjar facelift va ajunge şi în Republica Moldova. Menţionăm că îl vom vedea şi la Salonul Auto de la Paris peste câteva săptămâni.

Detalii despre dimensiunile lui Renault Kadjar facelift:

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?
Reload Reload document
| Open Open in new tab

Detalii despre specificaţiile tehnice ale lui Renault Kadjar facelift:

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?
Reload Reload document
| Open Open in new tab

GALERIE FOTO:

Cmentariile sunt închise

http://sisfora.pekalongankab.go.id/assets/laporan/ https://pps.iainlangsa.ac.id/ https://jdih.sumbawakab.go.id/