Circulația electronică a documentelor, e-votul și noul site al legislativului. Când va fi implementat sistemul e-Parlament

3044491

Sistemul Informațional e-Parlament va fi implementat până la mijlocul anului 2019. Biroul permanent a aprobat etapele de implementare a celor 3 componente e-Parlament: circulația electronică a documentelor, e-votul și noul site al Parlamentului.

Potrivit deciziei Biroului permanent, va fi creat un grup de lucru, format din reprezentanții subdiviziunilor Secretariatului Parlamentului, care va colabora cu compania implementatoare în vederea realizării Sistemului Informațional e-Parlament. Grupul de lucru va prezenta implementatorului informația necesară pentru ajustarea Sistemului Informațional e-Parlament la necesitățile Parlamentului, va revizui rezultatele activității de implementare a sistemului, va valida funcționalitatea și compatibilitatea Sistemului Informațional e-Parlament.

În discuțiile pe care le-a avut cu Președintele Parlamentului Andrian Candu, compania implementatoare a anunțat că, pe parcursul lunii august, va prezenta un plan de acțiuni, iar, din septembrie, va începe implementarea propriu-zisă a mai multor sisteme de pe platforma e-Parlament.

Sistemul Informațional e-Parlament va fi implementat cu sprijinul financiar al Guvernului Suediei și partenerilor PNUD și va fi implementat de către o firma din Macedonia.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente