Compania franceză EDENRED și-a extins rețeaua de clienți și parteneri în Republica Moldova. Care sunt acestea

85705700db

În primele două luni de activitate Compania EDENRED a pus în circulație peste 75 mii de tichete de masă cu valoarea nominală de aproximativ 3 mil. lei în baza unor contracte cu întreprinderi din Republica Moldova, care au oferit angajaților lor acest beneficiu extrasalarial. 

De asemenea, de la lansarea oficială din aprilie 2018, EDENRED a reușit să construiască cea mai mare rețea de comercianți afiliați cu peste 1300 unități comerciale în toată țara în baza acordurilor cu magazine alimentare și restaurante în care tichetele de masă pot fi valorificate.

În prezent tichetele de masă EDENRED sunt deja acceptate în rețelele de restaurante Andy’s Pizza, La Plăcinte, KFC și PizzaMania, rețeaua de supermarkete Nr. 1 și benzinăriile Vento, disponibile atât în Chișinău, cât și în alte localități ale Republicii Moldova. În total tichetele de masă EDENRED sunt acceptate în peste 100 de puncte comerciale, cuprinzând inclusiv magazine de cartier din câteva centre raionale.

Împreună cu partenerii săi, EDENRED promovează un regim alimentar corect, îndestulător și sănătos pentru angajați. Pentru ca tot mai mulți cetățeni ai Republicii Moldova să beneficieze de tichete de masă, EDENRED desfășoară activități intense de promovare a acestui sistem popular pe plan internațional, urmând ca în scurt timp să atragă în proces alte companii producătoare și alți comercianți parteneri.

Peste câteva săptămâni, EDENRED va plasa în circulație tichete de masă electronice pe baza unei soluții inovative care va include și utilizarea unor carduri.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente