(foto) Nike, Windows sau Instagram. Un artist și-a imaginat cum ar arăta brandurile populare dacă ar fi oameni

collage

Apple – om robotizat, Pepsi- tânăr hippie, Instagram – selfie-man. Toate logourile pe care le știm s-au umanizat în imaginația unui artist filipinez. El le-a dat culoare și puțină viață.

Esoj Luna este un artist din Cebu, Filipine, care și-a regăsit stilul picturilor în transformarea logourilor populare în reprezentarea lor umană. Iată acele 20 de transformări pe care Esoj le-a publicat pe pagina sa de Facebook.

#Coca-Cola

#Facebook

#Instagram

#Pinterest

#Spotify

#Twitter

#Youtube

#Messenger

#Supreme

#Windows

#Lego

#Marvel

#Converse

#Pepsi

#Nike

#Disney

#Vans

#Apple

#Adidas

#Red Horse

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente