Unii utilizatori de iPhone 7 şi 7 Plus au raportat companiei Apple probleme ale microfonului. Cum poți verifica starea telefonului tău

maxresdefault
Foto: youtube.com

Unii utilizatori de iPhone 7 şi 7 Plus au raportat companiei Apple probleme ale microfonului care nu mai este funcţional în apeluri sau alte funcţii care aveau nevoie de această componentă. Aceste probleme au apărut în urma actualizării la versiunile 11.3 sau 11.3.1 ale sistemului de operare.

Chiar dacă Apple nu a recunoscut această problemă în mod public, însă documente care au apărut pe internet stabilesc regulile de reparaţie pentru această problemă, scrie go4it.ro.

Companiile partenere sunt informate că vor trebui să repare telefoanele afectate care sunt aduse în service chiar dacă garanţia a expirat, în timp ce angajaţii Apple Store vor repara dispozitivele imediat. Desigur, ca în cazul oricărui dispozitiv Apple, în cazul în care telefonul are şi alte defecte care împiedică operaţiunea de reparare, acestea vor trebui să fie rezolvate mai întâi, contra cost.

Cei care au un iPhone 7 sau 7 Plus pot verifica dacă această problemă este și în versiunea lor pentru asta ei trebuie să întreprindă următorii pași: deconectaţi toate accesoriile Bluetooth sau căştile pe fir şi încercaţi să realizaţi un apel.

Dacă butonul de „speaker” de pe ecran nu apare sau este gri şi inaccesibil, telefonul are această problemă. De asemenea, dacă cei de la celălalt capăt al unui apel de voce sau video nu aud ceea ce ziceţi, sau dacă Siri nu poate prelua comenzi vocale, este clar că telefonul are această problemă.

Conform documentelor Apple, în anumite cazuri, telefoanele afectate de problemă nu vor putea să recunoască dock-uri sau accesorii audio.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente