Încă un serial produs de YouTube va fi lansat pe 2 mai. Va avea 10 episoade și dorește să devină un produs de elită

youtube

Platforma online YouTube, înfiinţată în urmă cu 13 ani, a decis să mai difuzeze doar conţinuturi create de utilizatorii ei, ci şi produse proprii, în frunte cu „Cobra Kai”, primul serial major al său, inspirat din franciza cinematografică „Karate Kid„, informează AFP.

Acest serial, ale cărui prime 10 episoade vor fi publicate online pe 2 mai, doreşte să devină un produs de elită al serviciului pe bază de abonament YouTube Red, lansat în 2015, scrie Agerpres.

Noua ofertă a companiei, care include şi o platformă muzicală online, are obiectivul de a dezvolta modelul economic al YouTube, bazat până acum aproape în exclusivitate pe publicitate.

YouTube Red este disponibil în prezent în cinci ţări (Statele Unite, Australia, Noua Zeelandă, Mexic şi Coreea de Sud), însă reprezentanţii YouTube au anunţat că serviciul va deveni disponibil în alte câteva zeci de state în 2018.

Pentru a se lansa în domeniul producţiei TV şi în bătălia pentru conţinuturi de succes, marcată de o concurenţă tot mai puternică odată cu avansul înregistrat de Netflix şi Amazon şi de apropiata intrare pe această piaţă a grupului Apple, YouTube, filială a grupului Google, ce are 1,5 miliarde de utilizatori, a ales un brand de renume.

Franciza „Karate Kid„ a generat începând din 1985 cinci lungmetraje de succes, care au obţinut împreună peste o jumătate de miliard de dolari în box office-ul mondial.

Semn că această saga nu a pierdut din vigoare, cel mai recent opus al seriei, lansat în 2010, a avut succes pe plan internaţional.

În centrul serialului se va afla acelaşi sport, karate, dar mai ales pregătirea în artele marţiale şi raporturile sociale între adolescenţi – trei elemente esenţiale ale acelei serii cinematografice.

Scenariul a fost scris de Hayden Schlossberg, Jon Hurwitz şi Josh Heald, cunoscuţi pentru scenariile unor filme de comedie, precum cele din seria „Harold & Kumar”.

YouTube a produs deja seriale pentru serviciul său Red, în special „Step Up: Hight Water”, despre universul tinerilor pasionaţi de hip-hop din Atlanta. Primul episod al acelei producţii, distribuit online la sfârşitul lunii ianuarie, a generat deja peste 12 milioane de vizualizări.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente