(foto, video) Lacoste a înlocuit crocodilul de pe renumitul său logo cu alte specii de animale pe cale de dispariție. Iată cum arată noile semne distinctive ale companiei

lacost

Pentru prima dată de când există, brandul Lacoste își schimbă renumitul logo. Compania renunță la crocodil pentru o cauză socială. Acesta va fi înlocuit cu alte 10 specii de animale care sunt pe cale de dispariție din lume. În așa mod, Lacoste vrea să atragă atenția oamenilor asupra problemei biodiversității.

Compania franceză a produs o colecție de haine numită „Save Our Species”(Salvați Speciile Noastre) cu 1775 de cămăși de model Polo, iar pentru fiecare 140 de lire vândute, va fi făcută câte o donație către Uniunea Internațională pentru Conservarea Naturii pentru salvarea speciilor pe cale de dispariție.

Colecția specială va avea logouri cu Iguana Rock Anegada, cu țestoasa turcoasă birmaneză, cu papagalul Kakapo și alte animale pe cale de dispariție în locul renumitului crocodil. Iată cum arată logourile:

lacoste

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente