Agenția Turismului a prezentat designul standului de țară cu care va participa, în perioada 7-11 martie, în comun cu 9 agenții de turism și 5 vinării, la cea mai prestigioasă Expoziție de turism din lume – ITB 2018, Berlin, Germania.
Este în premieră când standul național turistic al Republicii Moldova are o suprafață de 65 m2 și o înălțime de 5 m, dar și un număr atât de mare de participanți. S-a optat pentru o prestație profesionistă la această expoziție, bazată pe o vizibilitate mai mare a standului, dar și pe o asigurare de confort necesar de a munci pentru mediul de afaceri.
Standul va fi lucrativ non-stop, prin organizarea conferințelor de presă, degustări de vinuri și bucate tradiționale, a tururilor virtuale, etc.
Conceptul standului de țară constă în promovarea proiectelor “Moldova 2018 – Capitala Mondială a Turismului Vinicol” și “Anul Ospitalității”.
Partea financiară este asigurata 50% la 50% de către Agenția Turismului și bugetul de promovare a exporturilor, administrat de MIEPO. Partea de PR și Comunicare este asigurată de USAID și Guvernul Suediei.
În total, în anul 2018, Republica Moldova va participa la zece expoziții internaționale de turism din diferite țări precum Italia, Finlanda, România, Rusia, Marea Britanie ș.a.