Împreună cu misiunea socială „Diaconia” studenții de la Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării, specialitatea Comunicare și Relații Publice, anul II, au realizat miercuri, 21 februarie, o campanie socială pe holul facultății.
Inspirați de exemplul misiunii Diaconiei, care organizează în fiecare zi cantine sociale, tinerii au hotărât să ofere un sprijin proiectului. Studenții au organizat iarmarocul „Binele aduce primăvara”, unde au comercializat la preț studențesc, gustări apetisante.
Banii adunaţi din vânzări urmează să fie donați pentru Cantina Socială mobilă „Aproape de Aproapele”, sub formă de produse alimentare. „Noi ne-am propus, prin intermediul târgului să colectăm bani suficienți pentru 150 de pâini, ceea ce ar însemna aproximativ 600-700 de lei. Mare ne-a fost mirarea când am văzut că am adunat 1670 de lei, acești bani îi vom putea folosi ca să cumpărăm și alte produse”, spune Ana Pîrlog, studentă la Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării.
Gustările pregătite de tinerii de la comunicare s-au vândut pe parcursul a două pauze. Ceilalți studenți cu mare drag au participat la campanie. „Este o campanie nobilă și cred că ar fi potrivit să fie realizate mai frecvent asemenea inițiative. Îmi place ideea că eu pot contribui la binele cuiva”, spune Constantin Topală, student la Faclutatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării.
Pe 1 martie studenții vor participa la cantina mobilă organizată de Diaconia prin contribuția cu produse alimentare.