Cum a reuşit Elon Musk să vândă 20.000 de aruncătoare de flăcări în doar patru zile

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Cu doar câteva mesaje publicate pe reţeaua Twitter, miliardarul Elon Musk a reuşit să epuizeze stocul pentru cel mai nou produs al său, după ce a vândut 20.000 de aruncătoare de flăcări la un preţ de 500 de dolari pe bucată, transmite Reuters.

„Garantat să anime orice petrecere” a fost sloganul utilizat de Musk pentru această operaţiune de promovare, care a strâns 10 milioane de dolari destinaţi societăţii The Boring Company, care vrea să construiască un tren de mare viteză.

În data de 27 ianuarie, Musk a anunţat că se pot face comenzi pentru aruncătorul său de flăcări pentru ca joi să informeze că stocul s-a epuizat. Fiecare dintre aruncătoarele de flăcări vine însoţit de un stingător de incendiu, iar cumpărătorii trebuie să fie de acord cu unele condiţii înainte de a putea primi dispozitivul în primăvara acestui an, scrie Agerpres.

Anterior, Elon Musk, omul din spatele automobilului electric Tesla şi al companiei spaţiale SpaceX, a vândut 50.000 de pălării cu logo-ul Boring Company în urma unei campanii similare.

Însă, această nouă schemă de finanţare organizată de Elon Musk vine într-un moment în care analiştii financiari şi investitorii de la compania Tesla se întreabă dacă Elon Musk va fi nevoit să strângă mai multe miliarde de dolari pentru a finanţa producătorul de automobile electrice, care întâmpină dificultăţi în a-şi îndeplini promisiunile de producţie.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...