Forbes prezintă „povestea nebună a echipamentului unic purtat de Simona Halep în finala Australian Open”

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Povestea echipamentului purtat de Simona Halep la Australian Open provoacă în continuare reacții în presa internațională, prestigioasa publicație Forbes fiind ultima intrată pe lista celor care au ales să relateze despre acest aspect.

În opinia americanilor, echipamentul purtat de fostul, de acum, număr 1 WTA a adus un strop de romantism în finala disputată sâmbătă dimineață la Melbourne.

„Am avut parte de un tenis ca pe vremuri în finala feminină de la Australian Open în mai multe feluri. Simona Halep și Caroline Wozniacki au jucat un meci antrenant, dar cu aspecte retro. Au alergat pe tot terenul construind puncte și apărându-se ca Martina Hingis în vremurile bune. Dar le-a lipsit forța de a lovi câștigător și s-au chinuit încă și mai mult pentru a-și face serviciul.

Într-o altă manieră, am avut parte încă de mai mult spirit retro. Sponsorul tehnic al Simonei Halep a fost, păi, ea însăși. Rochia roșie pe care a purtat-o în timpul turneului a fost una creată de ea în grabă și cusută manual de o croitoreasă din China”, notează sursa citată, conform ziare.com.

„Există o tradiție a rochiilor unice în tenisul feminin. Venus Williams are propria linie de echipament, iar dacă mergem mult în timp, în primii ani ai turului Virginia Slims, jucătoarele purtau rochii create de Teddy Tinling. Dar echipamentul lui Halep a fost unul absolut necesar. În ultimii 4 ani, ea a fost sponsorizată de Adidas. De obicei, un sportiv pierde un contract din cauza lipsei de rezultate. Cu Halep a fost exact invers”, mai scriu cei de la Forbes, care prezintă apoi istoria rezilierii contractului dintre Halep și Adidas.

În final, autorul își prezintă încrederea în faptul că Simona va semna un nou acord cu un sponsor tehnic până la startul Roland Garros, al doilea turneu de Grand Șlam din acest sezon.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...