Publicitate TV și out-of-home advertising. Participă la proiectul Media School și obține noi cunoștințe în Media Marketing

Imagine

AIESEC în Moldova, în parteneriat cu unul dintre cele mai mari grupuri de companii de publicitate din Moldova – VivaKi -, anunță deschiderea aplicărilor în cadrul proiectului Media School pentru toți cei care doresc să se aprofundeze în domenii precum: publicitate TV, social media marketing, out-of-home advertising și planificarea campaniilor media.

Trăim într-o eră a tehnologiilor, în care totul este interconectat și fiecare are acces la o mulțime de informații, în special în mediul online. Rețelele de socializare devin tot mai importante în dezvoltarea unei afaceri și implementarea strategiilor de promovare. Pentru a-și crește vizibilitatea și a fi mai aproape de consumatori, pentru brand-uri este important să fie prezente pretutindeni, atât online, cât și offline.

Media School este un proiect de patru săptămâni destinat tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18 și 30 de ani, care vor să învețe mai multe despre strategiile de promovare în mediile online și offline, să interacționeze cu specialiști și specialiste în domeniu și să își dezvolte abilitățile în Media Marketing. Cursul presupune o bază teoretică și exemple practice de instrumente utilizate de companiile de publicitate din Moldova.

 

Imagine

Motivele pentru care ar trebui să participi la acest proiect sunt următoarele:

# Vei avea ocazia să înveți cum să planifici corect campaniile de comunicare atât online, cât și offline;
# Vei afla cum să creezi profilul unui consumator și să faci cercetare de piață;
# Vei cunoaște mai multe despre diverși indicatori media (TV, Digital) și cum aceștia pot fi măsurați;
# Vei afla cum să utilizezi reclama plătită pe rețele de socializare pentru rezultate maxime;
# Îți vei dezvolta atât creativitatea, cât și abilitățile de analiză;
# Networking cu alți tineri dornici de a se dezvolta;
# Vei avea oportunitatea de a te angaja ulterior în Media Marketing sau alte domenii similare.

Dacă dorești să începi anul 2018 cu o nouă provocare și să înveți cum să creezi și să implementezi diverse strategii de promovare, te așteptăm la Media School. Proiectul este destinat atât începătorilor, cât și celor care au deja un bagaj de cunoștințe în domeniu. La finele proiectului fiecare participant va susține o probă scrisă ce le atestă cunoștințele dobândite în urma completării cursului, iar cei mai activi vor avea oportunitatea de a se angaja în cadrul companiei VivaKi.

Formularul de înregistrare îl poți găsi la acest link. Cursurile nu presupun o taxă de participare, iar termenul limită pentru înregistrare este 28 ianuarie 23.59.

Media School se va desfășura timp de patru săptămâni începând cu 30 ianuarie, și va fi facilitat de mai mulți specialiști și specialiste în domeniul Media Marketing.

Mai multe detalii despre proiect găsești pe pagina de Facebook AIESEC în Chișinău.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente