Modificări importante pentru facebook. Familia și prietenii au prioritate

The-Real-Reason-Your-Facebook-Ads-Arent-Working-1-653×339
Foto: articles.bplans.com

Facebook a anunţat joi o modificare majoră a fluxurilor sale de actualităţi (News Feed) care sunt lecturate de peste 2 miliarde de utilizatori. De acum înainte vor avea prioritate conţinuturile distribuite de familiile şi de prietenii internauţilor, în detrimentul companiilor şi altor pagini, informează AFP.

Aceasta este cea mai importantă modificare a strategiei de prezentare a conţinuturilor ce a fost operată în ultimii ani de reţeaua de socializare, care doreşte să pună accentul pe bunăstarea şi binele internauţilor, scrie Agerpres.

Modul în care Facebook va structura publicarea de conţinuturi în următoarele săptămâni, promovând cu prioritate fotografiile, videoclipurile şi mesajele publicate de cei apropiaţi, va permite favorizarea interacţiunilor şi a relaţiilor personale dintre utilizatori, a explicat pentru AFP John Hegeman, coordonatorul departamentului News Feed din cadrul companiei americane.

„Este o mare schimbare. Oamenii vor petrece mai puţin timp pe Facebook, dar acest lucru ne convine, pentru că acest detaliu va face ca timpul petrecut de ei aici să devină mai preţios şi, în definitiv, acest aspect va fi benefic pentru activitatea noastră”, a declarat el.

Facebook estimează, de exemplu, că o fotografie de familie are o valoare mai mare pentru un utilizator decât un clip al unei vedete sau reclama unui brand de îmbrăcăminte.

„Credem că interacţiunea între persoane este mai importantă decât consumarea pasivă de conţinuturi”, a spus John Hegeman, adăugând că noua strategie reprezintă „una dintre cele mai importante actualizări” operate vreodată de compania Facebook.

Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, a spus că pentru el este o prioritate reunirea în viaţa reală a persoanelor care folosesc această reţea de socializare.

„Atunci când vom implementa acest lucru, veţi vedea mai puţine conţinuturi publice precum reclame ale unor companii, mărci şi trusturi mass-media”, a scris Mark Zuckerberg într-un mesaj publicat joi pe contul lui de Facebook.

 

Facebook, la fel ca Twitter, a fost criticată recent că a permis dezvoltarea pe site-ul său a informaţiilor false, după modelul conţinuturilor publicate de internauţii ruşi în timpul campaniei prezidenţiale americane în 2016.

 

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente