Studiul a identificat resursele informaţionale cel mai des citite/ascultate/vizionate de public, dar şi gradul de credibilitate al produselor media oferite de aceste surse media.

Astfel, la capitolul credibilitatea ştirilor şi calitatea talk-show-urilor Jurnal TV se află pe primul loc, cu 15% şi, respectiv, 18,1%. 

În ce priveşte audienţa, Jurnal TV ocupă locul doi, cu 25,8%, fiind întrecut doar de Prime (46,7%), care are acoperire naţională.

Pe segmentul de radio la nivel naţional, postul public Radio Moldova Actualităţi ocupă prima poziţie (24 %), urmat de Radio Noroc (19, 7%), Jurnal FM (14,3%), Radio Plai (13,3%) şi Kiss FM (10,5%).

Studiul mai arată că principalele surse de informare, dar şi divertisment, din Republica Moldova sunt televiziunea şi Internetul, la care apelează 67,8% şi 61,3% dintre consumatorii de informaţie. Mai rar oamenii apelează la radio (18,2%), şi doar ocazional la ziare (2,0%) şi reviste (1,6%). În topul celor mai preferate subiecte sunt problemele de ordin social, urmate de lupta cu corupţia,  şi problemele de ordin politic. 

Per ansamblu, reţelele sociale sunt preferate masiv de participanţii la sondaj, platforma rusească odnoklassniki depăşind-o pe cea americană facebook în preferinţele utilizatorilor din Republica Moldova. 

Studiul a fost realizat de Serviciul Independent de Sociologie şi Informaţii OPINIA, în perioada 7-24 octombrie 2017 pe un eşantion de 1200 de respondenţi, cuprinzând 68 de localităţi din Republica Moldova. Marja de eroare +/- 3%.