Femeia a încheiat un contract de prestare servicii, prin care operatorul economic se angaja ca în termen de 50 de zile să predea mobilierul pentru bucătărie solicitat de cumpărătoare, aceasta achitând pentru produs 1600 euro. La finisarea termenului prescris în contract, agentul economic nu și-a onorat obligațiunile. La rândul său, Filipciuc M. a renunțat la serviciile subiectului economic vizat și a cerut restituirea contravalorii produsului dat. Administratorul întreprinderii nu și-a asumat obligația de a întoarce banii, și din acest motiv, cumpărătoarea a depus o reclamație la Sediul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Suprevegherea Pieței.
În urma reacției prompte a APCSP a fost restituită consumatoarei o sumă de 14.209 lei (echivalentul a 700 euro) din suma avansului achitat pentru confecționarea mobilei de bucătărie. Pentru suma rămasă între cumpărătoare și agent economic a fost încheiat un acord de restituire a banilor pînă la sfîrșitul lunii februarie 2018.
Consumatorii care au întâmpinat probleme privind calitatea unui produs sau prestarea unui serviciu, sunt îndemnați să apeleze la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței. Date de contact: Telefonul Consumatorului 022 74-14-6 sau la adresa: mun. Chişinău, sector Centru, str.Vasile Alecsandri, 78.