CFM instituie un nou serviciu informațional de tip call-centru

Calea Ferată din Moldova a anunțat astăzi despre lansarea unui nou serviciu informațional. Noua structură  activează în baza principiilor de funcționare a unui call-center și furnizează informații despre orarul circulației trenurilor, costul tichetelor de călătorie și alte informații utile în regim non-stop.

Pentru a îmbunătăți comunicarea pasagerilor cu operatorii, apelurile primite vor fi înregistrate, astfel încât călătorii să poată sesiza responsabilii de la CFM despre eventualele deficiențe sau inconveniențe cu care s-au confruntat în procesul de comunicare telefonică cu angajații biroului de informații.

De asemenea, începând cu 1 ianuarie 2018, în cadrul biroului de informații va activa un singur număr de telefon. Astfel, numerele (022) 83 27 33/ 83 27 34 ș.a. rămân active până la 1 ianuarie 2018, iar începând cu prima zi a anului viitor, acestea vor fi substituite cu un număr de telefon unic și ușor memorabil  – (022) 83 33 33.

Noul număr este deja activat și poate fi utilizat de beneficiari.

CFM se află în proces de modernizare, iar modificările descrise vor fi operate în scopul creării unui dialog constructiv cu pasagerii și sesizării oricăror disfuncționalități în activitatea biroului.

Am absolvit facultatea de litere, dar lucrez în jurnalism din '98. O perioadă îndelungată am fost știristă profilată pe teme economice și sociale. Din 2014 lucrez la Moldova.org, unde am descoperit toată paleta de culori ale presei online. Îmi place să scriu materiale explicative și analitice. Politica editorială a redacției mi-a permis să-mi lărgesc viziunile asupra mai multor aspecte ale vieții.

Preluarea textelor de pe Moldova.org se realizează doar în limita maximă de 2000 de semne, cu 2 link-uri directe spre articolul citat în prima și ultima propoziție a fragmentului preluat. Fotografiile/infograficele de pe platforma moldova.org pot fi preluate în număr de maxim 2 bucăți per material și doar cu menționarea Moldova.org și numele autorului/autoarei.