Uber: Datele confidențiale ale clienților și șoferilor britanici au fost furate de hackeri

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Compania Uber a recunoscut, miercuri, că aproximativ 2,7 milioane de clienți și șoferi din Marea Britanie au fost afectați, în 2016, de o breșa de securitate, pe care compania a încercat să o țină secretă, până săptămâna trecută, scrie The Telegraph.

Acest lucru înseamnă că aproape toți utilizatorii serviciului Uber au fost afectați de furtul datelor personale din aplicație, care includ numele complet, adresa de e-mail și numărul de telefon.

Compania Uber susține că hackerii care au furat datele respective le-ar fi șters, după ce au primit o recompensă financiară din partea Uber, și că nu există informații că printre datele furate se numără și conturile utilizatorilor.

Săptămâna trecută, compania Uber a recunoscut că 50 de milioane de clienți și 7 milioane de șoferi au fost afectați, în octombrie 2016, de o breșă de securitate, prin care doi hackeri au reușit să le fure datele personale. Uber le-a plătit hackerilor o recompensă în valoare de 100.000 de dolari pentru a șterge datele respective și a păstra tăcerea asupra întâmplării.

Compania nu i-a anunţat pe cei afectaţi de acţiunea hackerilor. CEO-ul Uber, Dara Khosrowshahi, a afirmat că a aflat recent despre acest incident.de securitate, prin care doi hackeri au reușit să le fure datele personale. Uber le-a plătit hackerilor o recompensă în valoare de 100.000 de dolari pentru a șterge datele respective și a păstra tăcerea asupra întâmplării.

Compania nu i-a anunţat pe cei afectaţi de acţiunea hackerilor. CEO-ul Uber, Dara Khosrowshahi, a afirmat că a aflat recent despre acest incident.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...