Locuri de muncă vacante cu salarii de până la 10.000 de lei. #diez îți recomandă următoarele joburi

job

Ești în căutarea unui loc de muncă și aspiri la un salariu decent? Echipa #diez vrea să te ajute și îți sugerează câteva posturi vacante cu salarii de până la 10.000 de lei. Grăbește-te să depui CV-ul.

# Manager de Vânzări pentru „Andiva”, Chișinău

9528

Andiva este o companie specializată în recrutarea forței de muncă în străinătate, una dintre cele mai de succes organizaţii de acest gen din ţară.

Compania caută o persoană care dorește să lucreze într-un colectiv de profesioniști și să își creeze o carieră de succes în domeniul vânzărilor. Acceptăm la interviu persoane de orice vârstă și experiență, iar tinerii sunt încurajați să vină și ei la interviu.

Tipul locului de muncă: Full-time, Contract

Salariu: De La 500$ (în funcție de performanțe)

Responsabilități:

#Consultarea candidaților;

#Evidența strictă a acestora și introducerea în baza de date;

#Convorbiri telefonice;

#Încheierea contractelor;

#Suportul candidaților după plasament.

Cerințe:

#cunoștințe de limbă română și rusă, scris și vorbit, limba engleză constituie un avantaj;

#experiența în domeniu recrutării este binevenită;

#vorbire corectă și clară;

#bune abilități de negociere, organizare și coordonare;

#cunoaștințe bune de operare PC;

#experiența ca teamleader constituie un avantaj.

Ce vă oferim?

#Oferim oportunitatea de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist;

#Programe de pregătire și perfecționare. Training de iniţiere (plătit);

#Un loc de muncă sigur și plăcut;

#Pachet salarial motivant;

#Bonusuri pentru productivitate;

Dacă te regăsești în această descriere, atunci trimite CV-ul tău la adresa de email: [email protected]. Menționează în subiectul mesajului „Manager Vânzări De La 500$ // jobs.diez.md„.

Aici poți găsi mai multe posturi vacante ale companiei.

# Manager vânzări corporative – „HR Simple Solutions”

HR Simple Solutions oferă soluții individuale în sfera HR, care variază, de la efectuarea proceselor care consumă mult timp, cum ar fi recrutarea și evidența cadrelor, până la HR management interimar, pentru ca Dvs să Vă puteți concentra pe activitatea de bază a afacerii.

Tipul locului de muncă: Full-time;

Experiența de muncă de la 2 ani, preferabil in domeniul economic/ tehnic

Studii: superioare.

Salariu fix 7000 MDL/ lunar

Responsabilităţi:

#Gestiunea relațiilor cu clienții existenți

#Atragerea clienților noi

#Vânzarea produselor și serviciilor companiei către clienți

#Procesarea documentelor și rapoartelor aferente relațiilor cu clienții

# Vânzarea soluţiilor şi serviciilor companiei;

#Monitorizarea competiţiei şi evoluţiei pe piață;

# Asigură informarea clienţilor existenţi cu noile oferte comerciale.

Cerinţe:

#Experiență minimă de 2 ani în domeniul vânzărilor către clienți (persoane  juridice) (B2B)

#Cunoasterea produselor si serviciilor oferite pe piata comunicatiilor electronice

#Cunoştinţe solide MS Office

#Cunoasterea obligatorie a limbilor romana si rusa

#Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj

#Cunoasterea tehnicilor de vanzare

#Permis de conducere B.

#Automobil propriu constituie un avantaj

Oferim: 

#Bonus lunar/ trimestrial  în dependență de performanțe

#Training asigurat

#Calculator și loc de muncă amenajat

#Perioadă de probă 3 luni

#Contract de muncă pe perioadă nedeterminată

Candidaţii interesați sunt invitați să transmită CV-urile la adresa [Trimite CV] , indicând codul postului vacant MVC09.

Alte posturi vacante ale companiei poți vedea aici. 

#Agent de vânzări online (limba germană) la „Totaltoner”, Chișinău

ee6fd58b956b55d035561df45b02ab21

 

Companie internațională, specializată în vânzări online.

Persoană de contact: Olga

Număr de contact: 069280338

Tipul locului de muncă: Full-time

Salariul 8000 lei + bonus motivant

Noi îți oferim:

#Un loc de lucru stabil

#Orar de lucru: luni – vineri (ora 9.00 – 18.00)

Cerințe:

#Responsabilitate

#Atitudine

#Experiența constituie avantaj

#Curios și deschis provocărilor

#Cunoașterea limbii germane la nivel avansat

Așteptăm CV-urile DVS pe adresa electronică [Trimite CV]

#Inginer în telecomunicații la „Serviciului 112”, Chișinău

3511d65c8c82ecf14322d5ce055addf4

Serviciului Național Unic Pentru Apelurile de Urgență 112 (SNUPAU), are drept scop filtrarea apelurilor de urgență și reducerea timpului de intervenție a Serviciilor Specializate de Urgență (SSU). 112 este numărul unic pentru apelurile de urgență activ în toate statele membre ale Uniunii Europene. Funcționează în regim non-stop și poate fi apelat absolut gratuit de fiecare cetățean de pe telefonul fix și mobil.

Numărul a apărut la inițiativa Suediei, în urma deciziei Consiliului Europei din 29 iulie 1991. Structura organizațională a serviciului 112 este individuală pentru fiecare țară în parte, având în vedere forma de organizare teritorial-administrativă, caracteristicile geografice și alte necesități individuale, însă scopul principal rămâne acela de a interveni prompt în situații de urgență și de a oferi asistență calificată după necesitate.

Persoană de contact: Popescu Ina

Număr de contact: 022442112

Tipul locului de muncă: Contract

Experiența de muncă de la 1 an

Studii: superioare/post universitare în domeniul tehnologiilor informaționale și/sau securitatea informațională, inginerie

Responsabilități: 

#Proiectarea şi optimizarea topologiei reţelei locale, analiza cerinţelor tehnice față de necesitatea conectării locurilor de muncă, serverelor, imprimantelor, terminalelor, etc. în reţea locală;

 

#Instalarea şi configurarea echipamentelor de reţea;

#Monitorizarea activităţii şi dirijarea echipamentului de reţea, documentarea evenimentelor din reţea;

#Elaborarea proiectelor tehnice de organizare şi dezvoltare a reţelei externe a Serviciului;

 

Cunoştinţe:

Cunoaşterea obligatorie a limbii române, rusă şi engleză;

Principiile generale în administrarea rețelelor;

Întreținerea echipamentelor de rețea (Router, Switch, Firewall);

Modelul de referință OSI (Nivelele OSI, Încapsularea datelor);

Protocoale de rutare și de comunicații;

Rețele LAN WAN;

Auto-organizare, gestionarea timpului și a priorităților de lucru;

Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, responsabilitate, atitudine proactivă, diplomaţie, spirit de iniţiativă, flexibilitate, disciplină, rezistenţă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

CV-ul, portofoliul și întrebările suplimentare pot fi adresate la adresa de e-mail: [Trimite CV], menţionând postul pentru care aplică (Inginer în telecomunicații), care va include: 

Detalii suplimentare despre job găsești aici.

 

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente