(video) Morcovi pentru reni. Spotul de Crăciun lansat de McDonald’s

mcdonalds
Foto: captură video

În primele săptămâni ale lunii noiembrie începe întrecerea companiilor pentru cel mai bun spot de Crăciun. Echipa #diez îți prezintă câte un spot pe zi din toate cele lansate pentru sărbătorile de iarnă.

Campania #reindeerready, creată de agenția de creație Leo Burnett a fost lansată pe 17 noiembrie, relatează  marketingweek.com.

Spotul TV spune povestea unei fetițe ce merge la cumpărături împreună cu tatăl ei și păstrează un stick de morcov de la McDonald pentru a hrăni renul lui Moș Crăciun. Când se întorc acasă, fratele îi zice că un morcov nu va fi suficient pentru a hrăni toți renii lui Moș Craciun, așa că tatăl și fiica se întorc la McDonald’s pentru a cumpăra o pungă întreagă de morcovi.

„Vindem bețișoare de morcov în restaurantele noastre mai mult de 10 ani. E un lucru devenit deja tradiție și este absolut relevant și potrivit să asociem produsul dat cu tradițiile, atmosfera de Crăciun „, spune Emily Somers, vicepreședintă a departamentului de marketing și dezvoltare a alimentelor de la McDonald’s UK.

Spotul se încheie cu anunțul lansării noul meniu festiv, care include rebrandingul morcovilor în „gustări pentru reni” – o chemare adresată consumatorilor să fie #ReindeerReady.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Autoare:Djein Vacari
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente